beantwoord

Toestelflexibiliteit

  • 31 July 2022
  • 3 reacties
  • 227 x bekeken

Hoi,

ik had een vraagje ik heb sinds vrijdag mijn abonnement gewijzigd . Ik had eerst sim only en heb nu een iphone 11 abonnement gehaald. Mijn vraag is of ik het goed heb gedaan zo niet kunnen jullie het voor mij dan wijzigen? Ik hoor het snel!

 

M.V.G Arda

icon

Beste antwoord door eric 31 July 2022, 17:21

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ardai , welkom bij de community. 

Wat bedoel je met ' je hebt een Apple11 gehaald'. Tele2 heeft namelijk geen winkels. Heb je wellicht een verlenging op de website uitgevoerd?

Ik heb via tele2 een iphone 11 abonnement gehaald met nummer behouden. Wordt die dan automatisch verlengd kunt u dat checken?

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Ardai!

Tuurlijk kunnen wij dat! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad een bestelling terug met een aanvraag voor nummerbehoud. Op het moment dat jij jouw toestel binnen hebt, zullen wij de aanvraag officieel gaan indienen. Je krijgt hier dan natuurlijk ook bericht van, wacht dit bericht dus rustig af. Je zult dan zien dat in dat bericht staat dat je nummerbehoud is goedgekeurd of afgekeurd. Als die wel is goedgekeurd krijg je er ook een datum bij wanneer jij over wordt gezet!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje, geniet ervan! ❤

Groetjes,
Manouk

Reageer