beantwoord

Ik ontvang geen SMS verificaties meer

  • 25 August 2022
  • 11 reacties
  • 169 x bekeken

Ik ontvang sinds kort geen SMS- verificaties meer van Facebook. Hierdoor kan ik niet meer inloggen op mijn account en de codegenerator instellen. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad, maar ineens was de codegenerator niet meer gekoppeld en omdat ik deze nodig heb om in te loggen kan ik nu niet meer inloggen op de PC en op de telefoon. Ik ben op één toestel nog ingelogd maar de SMS die de codegenerator zou moeten sturen ontvang ik al dagen niet. Ik heb al alles geprobeerd maar niets werkt. Ik zie op het forum meerdere klachten hierover en ik stel het op prijs als hier snel aandacht aan wordt gegegeven. 

icon

Beste antwoord door Kvoncken 4 October 2022, 12:29

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Kvoncken

Welkom op de Tele2 Community! Vreemd dat je de sms niet ontvangt, ik laat dit natuurlijk graag onderzoeken door mijn collega's. Zou je er nog een keer voor willen zorgen dat de verificatie-SMS wordt gestuurd? Stuur me hier dan even het tijdstip dat je hem zou moeten ontvangen. Deze info hebben mijn collega’s nodig om te kijken of ze het SMS’je in het netwerk terug kunnen vinden.

 

Ik hoor het graag van je en dan zet ik de case door!

 

Groetjes,

Johrick

Hi Johrick,

 

Ik heb het nog eens aangevraagd om 11.38 uur (26augustus)

 

Hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kvoncken,

Thanks voor het doorgeven! Ik heb zojuist een case doorgezet naar mijn collega’s. Zij zullen dit voor je onderzoeken en contact met je opnemen op het 06-nummer dat in je profiel staat.

Laat je het ons weten als je iets van ze hebt gehoord? Ik weet niet hoe lang dit ongeveer duurt, maar ik hoor het graag van je! 😊

Voor nu nog een hele fijne zondag!

Groetjes,

Marciano

Dankjewel! Ik laat iets weten.

Groet 

Reputatie 7
Badge +12

Helemaal goed, jij ook bedankt! 😄

Helaas hebben jullie me niet kunnen helpen en verwijzen jullie mij naar Facebook. Echter is van deze partij geen enkel bruikbaar email adres te vinden. Is er iemand die dit heeft kunnen vinden of oplossen op een andere manier? Ik kan al weken niet inloggen omdat ik de sms'jes niet ontvang. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Kvoncken,

Ik heb de case er direct eens bij gepakt en ik zie inderdaad dat ze je doorverwijzen naar Facebook, omdat de SMS ons netwerk niet haalt, waardoor er daarvoor al iets niet goed gaat. Ik had graag beter nieuws gehoord. 

Facebook is erg lastig te contacten, merk ik. Ik heb wel wat gezocht en ik kom hierop uit. Ik hoop dat je hiermee verder komt. Op deze pagina staat meer info over het niet kunnen inloggen. Scrol hier een beetje naar beneden, onder het kopje If you're having trouble getting recovery codes sent to your phone or email staan een aantal stappen die je nog kunt proberen. En anders kun je vanuit die pagina naar deze pagina voor nog meer stappen en tips.

Ik hoop echt dat je hiermee weer kunt inloggen!

Hoi Marciano,

 

Bedankt voor het meezoeken. Ik heb die tips en links inderdaad ook gevonden maar helaas geen oplossing die werkt. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Kvoncken

Spijtig! Ik had graag gezien dat het werd opgelost met de linkjes die Marciano mee had gestuurd. Heb je ook al geprobeerd om het account terug te krijgen met de laatste link die hij mee heeft gestuurd? 

Ja ik heb alles al geprobeerd en niets werkt. rest me alleen nog de optie om een nieuw account aan te maken..

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Ah, ik had gehoopt toch iets nieuwe informatie te hebben gegeven, maar goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt. Ik denk inderdaad ook dat er dan niets anders op zit dan een nieuw account aan te maken. Ik hoop dat je met je nieuwe account wel gewoon alle verificatie SMS’jes ontvangt en altijd kunt inloggen.

Mocht je nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Reageer