beantwoord

Pukcode kwijt

  • 8 July 2022
  • 3 reacties
  • 102 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

hallo kan een medewerker me helpen aan mijn pukcode?

ik kan mijnTele2 niet in, want zonder puk kan ik geen sms lezen. 

de faqs gaf aan hier hulp te vragen…

klantenservice is morgen pas weer aanwezig, en die kan ik trouwens ook niet bellen zonder puk

 

hopelijk hoor ik snel via dit kanaal,

s10

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door s10 9 July 2022, 15:05

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi @s10! Welkom op onze Community! 💓

Ik snap héél goed dat je graag in jouw toestel wilt komen - wel goed dat ik je berichtje toevallig langs zag komen, want normaliter reageren wij in het weekend niet via dit kanaal. Maar voor nu maken wij een uitzondering, want wie wil nou zonder toestel een heel weekend zitten. Als je vandaag voor 17:30u mij nog een privéberichtje kan sturen, dan help ik je hier graag bij. Dan doen wij samen de strenge ID-check en regel ik dat jij weer in jouw toestel komt. Mocht je dit niet lukken vandaag voor deze tijd? Dan stuur even een privéberichtje naar @Johrick van Tele2. Hij is morgen aanwezig en dan zorg ik ervoor dat hij jou alsnog met liefde verder helpt!

 

 

normaliter reageren wij in het weekend niet via dit kanaal. Maar voor nu maken wij een uitzondering, want wie wil nou zonder toestel een heel weekend zitten. 

dankjewel voor de uitzondering en contact opties die je gaf :)

 

gelukkig heeft de chatbot me vanmorgen ook de mogelijkheid  gegeven om met een mens te chatten, ipv alleen bellen met klantenservice.

die strenge ID-check heb ik dus al achter de rug. èn mn telefoon weer aan de praat :)

 

fijn weekend!

Reputatie 3
Badge +1

Superfijn om te lezen dat je al een andere mogelijkheid hebt weten te vinden, @s10! Geniet van je weekend en mocht je in de toekomst nog vragen hebben - dan weet je onze Community te vinden!

Reageer