De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
Beste, Ik zag dat dit probleem al vaker aangekaart is en iets van doen lijkt te hebben met het nieuwe netwerk waarop recentelijk is overgestapt, veel van deze topics zijn echter al van een maand of twee geleden. Vandaar dat ik het nog een keer probeer. Mijn probleem: ik ontvang van mijn zorgverzekeraar momenteel geen verificatie-sms meer. Op een ander nummer kan ik deze wel ontvangen, maar bij mijn eigen nummer gaat het niet. Al meerdere malen met zowel Tele2 als mijn verzekeraar aan de lijn gehangen en er wordt naar elkaar gewezen. Verzekeraar geeft aan dat de sms'jes wel verstuurd zijn en Tele2 geeft aan dat er geen blokkades zichtbaar zijn in hun systeem. Aan mijn telefoon ligt het niet, want de berichten komen wel aan op een andere simkaart in dezelfde telefoon. Van andere diensten dan mijn zorgverzekeraar kan ik berichten wel ontvangen. Zorgverzekeraar komt niet verder dan telefoon opnieuw opstarten, maar die stap ben ik nu wel voorbij. Andere topics leken ofwel om net andere prob
Is al opgelost, bedankt
Hoi, Ik heb na mijn verhuizing heel slecht bereik, zowel bellen als internet. Doorgaans 0 streepjes en hij wisselt een beetje tussen 4g en "E" of iets van "H" oid. Ik ben van het platte land naar een stad verhuisd, dus vermoed dat het niet aan de locatie ligt. Nu in de trein heb ik volle mep 4 streepjes en 4g+.. Maar in m'n huis dus niet :(( Iemand een idee? Ik heb de laatste software op mijn telefoon (Samsung S8) en meerdere keren de tel gereset. Ik las dat een nieuwe simkaart in veel gevallen een oplossing is, maar gezien het feit dat ik op andere plekken wel degelijk bereik heb twijfel ik daaraan. Alvast bedankt voor de reactie!! 🙏🏼
Hoi, ik krijg geen sms-verificatie meer binnen van enkele sites… Enig idee waar dit door komt?
Ik heb al sinds gisteren 'geen service’. Mobiele netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en men kan mij niet bellen. Ik zou dus van de week overgezet worden naar het betere 4G-netwerk en een update krijgen .Dit is in het verleden al meerdere keren uitgesteld.Nadat jullie mij zouden hebben overgezet, zou ik in de loop van de dag een mail met een link naar de nieuwe MijnTele2 app krijgen. Maar dit heb ik niet ontvangen. Ik kan nu niet meer inloggen in de oude app.Ook heb ik geen post ontvangen van jullie.Ik weet niet wat er mis is.Zouden jullie mij aub kunnen helpen, want niet bereikbaar zijn is heel erg vervelend.
Sinds gisteren heb ik helaas geen mobiel netwerk meer. Daardoor kan ik niet langer bellen, sms'en en internetten met mijn telefoon (behalve via wifi natuurlijk). Zelf vermoed ik dat het verdwenen signaal verband houdt met het overzetten naar het nieuwe netwerk, dat voor deze week is aangekondigd.Ik heb geprobeerd contact op te nemen via de Live Chat, maar daar is helaas geen medewerker beschikbaar. De telefonisch klantenservice kan ik ook niet bereiken, omdat ik geen ander werkend nummer voorhanden heb.Kan iemand van Tele 2 mij met deze vraag helpen?
Hallo,Sinds gister 16 januari heb ik vanaf 10 uur in de ochtend al geen bereik meer op service. Geeft continu aan geen netwerk. Ik heb alleen internet via WiFi momenteel maar kan geen telefoon of sms ontvangen.. Heel erg vervelend aangezien ik op een belangrijk telefoontje wacht en ik dus nu niet bereikbaar ben. Ik las dat er vanochtend/ vanmiddag op allestoringen.nl in meerdere gebieden een storing werd aangekaart echter sinds nu geeft die geen mogelijke storingen aan. ik heb afgelopen maanden geregeld mails gekregen dat ik over zou stappen op een ander netwerk maar dit werd telkens uitgesteld.. Nu afgelopen week rond 13 januari kreeg ik wederom een mail dat deze week overgestapt werd naar nieuwe netwerk maar had geen nieuwe sms’jes ontvangen zoals afgelopen weken als het zou gebeuren en uiteindelijk werd uitgesteld.Mijn telefoon moest dag en nacht aan staan in die periode dat netwerk ongezet werd echter nergens was bekend wanneer. Nu is gisterochtend ergens rond 10u mijn telefoon he
Ik heb een vraag zou iemand mijn telefoonnummer alsnog goed kunnen instellen.ik ben van hollandsnieuwe overgestapt naar tele2 met nummerbehoud nu blijkt dat ik niet bereikbaar ben door mensen die via hollandsnieuwe bellen (en volgens mij ook mensen via vodafone) daar kwam ik achter omdat mijn dochter hollandsnieuwe heeft.Nu blijkt dat als ik de oude simkaart in een telefoon doe dat dan het nummer overgaat op deze telefoon maar alleen als mijn dochter mij probeert te bellen (zij heeft dus hollandsnieuwe waarschijnlijk ook iemand met vodafone) bel ik via andere provider of huis telefoon komt hij wel op de sim van tele2 binnen en ik kan ook gewoon bellen en internet werkt goed ook sms ontvang ik gewoon.Nu is mij verteld dat er iets niet goed gegaan zou zijn met met het overzetten van mijn nummer naar tele2Hierbij hoop ik dat er iemand is die dat voor mij in orde kan makenAlvast bedanktLouis
Ik kan sinds vrijdag niet meer bellen en gebeld worden, ook geen mobiele data, ik heb sinds 07-01-2021 een verlenging, alles werkte tot vrijdag. sim geeft aan “onbekend nummer “
Ik ben vandaag overgezet naar een nieuw netwerk. Helaas is daarmee elke verbinding weg gevallen.Gebeld met de helpdesk helaas 28 wachtende voor megeprobeerd via de chat. wordt je gevraagd naar een andere chat te gaan. daar weer in de rij gestaan doorverwezen naar dit forum.Ik wil graag weer kunnen bellen en internetten op mijn telefoon.Dus graag terugzetten naar het oude netwerk. of een andere snelle oplossing
Sinds vandaag heb ik geen netwerk verbinding meer.Paar dagen geleden op mijn iphone 8 ios 14.3 geinstalleerd.Weet niet of dit komt door de update of door dat ik ben overgezet op nieuwe netwerk.Iemand een idee wat ik kan doen ?
Tele2 is bezig met overgang naar nieuw netwerk. Op de website staat dat je er niets van merkt.Dat is niet zo in alle gevallen!!Wat blijkt het is bekend dat sommige simkaarten niet meer werken!Dit probleem is bekend bij Tele2!Echter Tele2 neemt vooraf geen actie hierop.Je moet er zelf achter komen en via een ander nummer bellen, want jouw nummer doet het niet meer.Vervolgens is het redelijk druk aan de lijn. En is de oplossing we sturen binnen drie werkdagen een nieuwe simkaart op. Overgang isop vrijdagavond. Je komt er zaterdag achter dat het niet werkt. Kortom je kan zo vijf dagen zonder bereik zitten.Helpdesk heeft uiteraard alleen een script tot zijn beschikking en vindt het allemaal vervelend.Tele2 dit is op z'n minst onacceptabel.Jullie weten dat dit kan optreden, zorg er dan voor dat je dit monitort en actief en nog beter pro-actief op handelt. Pro-actief is van te voren nieuwe simkaart en actief is per koerier een nieuwe simkaart toesturen als jullie vooraf de kosten van nieuwe
Sinds vrijdag 8-1-2021 heb ik geen werkende simkaart meer doordat er iets mis zou zijn gegaan tijdens het overzetten. Nu heb ik meteen gebeld met de telefoon van mijn partner naar de klantenservice, hier kwam ik vrijdag niet door dus zaterdag ochtend opnieuw gebeld en hier is mij verteld dat de simkaart vandaag "zaterdag 9 januari" opgestuurd zou worden. Na een aantal dagen vond ik het tegen woensdag 13-1 wel erg lang duren voor de post er was met mijn nieuwe simkaart. Naar mijn ouders gegaan om te kunnen bellen, kwam er opnieuw niet door. Na 4 keer een chat uitzitten om een medewerker te spreken kreeg ik hier te horen dat ze niets konden inzien en dat ik een chat moest starten via het nieuwe systeem oftewel de app. Dit gedaan te hebben om ook hier te horen te krijgen dat ik maar moest afwachten want de post had verstaging. Dit alles om er donderdag 14-1 achter te komen dat mijn simkaart toen pas werd verzonden en deze dan ook vrijdag 15-1 is binnengekomen. Zaterdag ben ik dan ook de
Sinds vrijdagavond heb ik geen netwerk/ bereik meer, heel vervelend aangezien dit ook mijn zakelijke sim is.Alles al geprobeerd; overnieuw opstarten, simkaart in 2e simslot etc. Hij kan ook geen netwerk meer zoeken via de instellingen. Onder ‘Mijn Tele2’ staat alles open/ niks geblokkeerd. Het gaat om een Xiaomi Pocophone F1Ik kan dus ook niet met de klantenservice bellen, en via de chat zijn jullie al dagen onbereikbaar (te druk) - graag zsm een oplossing
Ik heb al een dag geen service kan nergens bellen ook geen internet niks hoe komt dit wat kan ik doen om weer optimaal mijn telefoon te kunnen gebruiken
My phone suddenly doesn’t have a reception. It shows a message on top saying “no service”. Before that started (about 2 days ago) it didn’t restart or shut down. I’m currently abroad but I did have connection all the previous days without a problem. Mobile network on the settings says “Tele2 NL” (so no local provider). The device is a Google Pixel 5. The last message I got from tele2 was saying that they’re switching over to a new 4G, and although that shouldn't be a problem, I believe it does have something to do with it (https://www.tele2.nl/bijnazover) .The troubleshooting I’ve tried so far:airplane mode on/off restart phone automatically select network on/off manually trying to connect to a local provider network
Beste lezer,Ik heb ineens sinds gister avond geen service meer op mijn telefoon.Ik heb mijn telefoon uitgeschakeld, simkaart in een andere telefoon gedaan en geprobeerd Tele2 handmatig in te stellen. Dit heeft allemaal niet geholpen.Ik heb een iPhone 12. Ik hoop dat jullie een oplossing weten zodat ik zsm weer bereikbaar ben!Groet,Mireille
Hallo, sinds vandaag vanaf 12:00 heb ik geen bereik! Bellen, internet werkt niet. Toestel reset gedaan e.d. Simkaart zelfs overgezet een ander toestel, maar het werkt niet. Voor mijn werk is het cruciaal dat ik bereikbaar blijf en dat is nu niet het geval. Hoe nu Tele2?
Ik heb sinds twee dagen geen verbinding meer met het netwerk, geen data en ook geen ontvangst op mijn mobiel
Ik heb sinds vanochtend geen service meer op mijn telefoon. Alle online mogelijkheden werken niet. Geen internet en geen telefonie. Kan dus ook niet naar de klantenservice bellen. Facturen zijn allemaal betaald.
My SIM is not working from today, phone just says "SIM not provisioned”.
mensen begin aub niet aan tele2 ze komen hun afspraken niet na. Ik ben vorige week vrijdag plots afgesloten geen bereik niks meer krijg ik savonds een mailjte omdat ze zouden over gaan naar een nieuw netwerk en omdat ze mijn telefoon niet konden bereiken terwijl die gewoon aan stond konden ze mijn huidige sim niet overzetten naar het nieuwe netwerk dus ineens.heb ik geen nummer meer en ben ik niet te bereiken wat vanwege mijn werk.heel erg vervelend is nu beloven ze dat ze die zelfde dag mijn nieuwe sim kaart zouden opsturen daar zou ik een bevesteging mail van ontvangen nu zijn we 8 dagen veder nog steeds geen mail en geen sim kaart dus ik kan nu nog steeds niks en ben niet bereikbaar nadat ik 3 keer contact heb proberen te krijgen wat dan uiteindelijk eindelijk is gelukt krijg ik het slape andwoordt dat post nl waarschijnlijk vertraagd is ze schuiven het meteen af terwijl de helen sim.kaart nog niet eens is opgestuurd nadat ik aan gaf dat ze het niet moeten afschuiven waren ze niet
Hello,I have moved to Germany from the Netherlands in September and I still have my Dutch Tele2 number.It was working well but since last Friday I don’t have any mobile signal on my mobile. Please can you explain why it is happening? CheersSudip
Ik heb al sinds vanmorgen 'geen service’. Netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en ben niet bereikbaar.Als ik in mijntele2 wil inloggen gaat het ook mis. Ik krijg dan een melding:” "Helaas! Deze pagina zit op slot. Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken". Het lijkt wel of ik afgesloten ben???Ik heb bij de actuele storingen gekeken, maar daar staat niets over netwerkproblemen in Kortenhoef. Als ik de klantenservice bel vanaf mijn vaste nummer (kost geld), dan zijn er 39 wachtenden voor me. Maar weer opgehangen dus.Zijn er meer mensen die storing ervaren in regio het Gooi?(met een wachtrij van 39 mensen zou je wel denken, maar zet het dan op de site!)
Hi,Sinds gisteren, kan ik en mijn vrouw niet bellen of gebeld kunnen worden.Beiden simkaarten staan op mijn naam en geven aan niet geregistreerd.Ik heb niets gedaan of aangevraagd. Ik kon tele 2 niet bereiken via live chat!!! Kan niet bellen. Doe iets mensen, dit is toch raar.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.