Hallo,
Sinds gister 16 januari heb ik vanaf 10 uur in de ochtend al geen bereik meer op service. Geeft continu aan geen netwerk. Ik heb alleen internet via WiFi momenteel maar kan geen telefoon of sms ontvangen.. Heel erg vervelend aangezien ik op een belangrijk telefoontje wacht en ik dus nu niet bereikbaar ben.
Ik las dat er vanochtend/ vanmiddag op allestoringen.nl in meerdere gebieden een storing werd aangekaart echter sinds nu geeft die geen mogelijke storingen aan.
ik heb afgelopen maanden geregeld mails gekregen dat ik over zou stappen op een ander netwerk maar dit werd telkens uitgesteld.. Nu afgelopen week rond 13 januari kreeg ik wederom een mail dat deze week overgestapt werd naar nieuwe netwerk maar had geen nieuwe sms’jes ontvangen zoals afgelopen weken als het zou gebeuren en uiteindelijk werd uitgesteld.
Mijn telefoon moest dag en nacht aan staan in die periode dat netwerk ongezet werd echter nergens was bekend wanneer. Nu is gisterochtend ergens rond 10u mijn telefoon heel kort uitgevallen, na 10 min weer opgestart dus niet lang. Maar ik weet ook niet of het toen al was dat ik geen service had ( dag van te voren ontving ik savonds nog gewoon sms’jes ) maar het viel me daarna op toen de telefoon opgestart was en ik ergens sms voor zou moeten krijgen het niet binnenkwam en ik geen service had. Ik heb vanalles geprobeerd en ook regelmatig opnieuw gestart naderhand maar niks lijkt te werken .. ik heb nog even afgewacht of het dan een storing zou kunnen zijn maar ook dit was nu niet meer zo.
Ik lees dus nu op dit forum regelmatig dat een aantal maanden geleden zelfde voordeed bij mensen en dat het dus kan zijn dat simkaart onbruikbaar is geworden door de omzetting. Kan het dus echt zo zijn dat het fout is gegaan in die kleine 10 min? Moet ik nu dus een nieuwe simkaart aanvragen?
Ik hoor het graag van iemand.. alvast bedankt!