beantwoord

Geen netwerk, simkaart niet geprovisioneerd

  • 16 January 2021
  • 3 reacties
  • 338 x bekeken

Sinds vandaag heb ik geen netwerk verbinding meer.

Paar dagen geleden op mijn iphone 8 ios 14.3 geinstalleerd.

Weet niet of dit komt door de update of door dat ik ben overgezet op nieuwe netwerk.

Iemand een idee wat ik kan doen ?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 January 2021, 10:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je bent overgezet naar het nieuwe netwerk, dan kan de simkaart kapot zijn gegaan. Bestel hier een nieuwe.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Bardo,

Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt met het bestellen van een nieuwe Simkaart? 

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Nieuwe sim kaart heb ik aangevraagd. Stuur je een bericht als deze binnen is