Netwerk is verdwenen en mijntele2 zit op slot

  • 16 January 2021
  • 4 reacties
  • 785 x bekeken

Ik heb al sinds vanmorgen 'geen service’. Netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en ben niet bereikbaar.
Als ik in mijntele2 wil inloggen gaat het ook mis. Ik krijg dan een melding:” "Helaas! Deze pagina zit op slot. Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken". Het lijkt wel of ik afgesloten ben???

Ik heb bij de actuele storingen gekeken, maar daar staat niets over netwerkproblemen in Kortenhoef. Als ik de klantenservice bel vanaf mijn vaste nummer (kost geld), dan zijn er 39 wachtenden voor me. Maar weer opgehangen dus.

Zijn er meer mensen die storing ervaren in regio het Gooi?

(met een wachtrij van 39 mensen zou je wel denken, maar zet het dan op de site!)


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Mogelijk ben je gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk. Als die update niet vanaf afstand door jouw simkaart wordt geaccepteerd dan is het nodig dat je een nieuwe simkaart aanvraagt bij de klantenservice. Morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken of op dit forum wachten tot na het weekend een Tele2 moderator reageert.

Mogelijk ben je gemigreerd naar het nieuwe (T-Mobile) netwerk. Als die update niet vanaf afstand door jouw simkaart wordt geaccepteerd dan is het nodig dat je een nieuwe simkaart aanvraagt bij de klantenservice. Morgen zijn ze weer telefonisch bereikbaar, maar je kunt ook tijdens openingstijden de chatbot vragen een medewerker te spreken of op dit forum wachten tot na het weekend een Tele2 moderator reageert.


Dank voor je tips!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Kruimeltje!
Ik ga je meteen helpen zodat je snel mogelijk weer optimaal gebruik kan maken van jouw telefoon.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen met de tip van @pipodeclown ?  Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

Hoi Kruimeltje!
Ik ga je meteen helpen zodat je snel mogelijk weer optimaal gebruik kan maken van jouw telefoon.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt om een nieuwe simkaart te bestellen met de tip van @pipodeclown ?  Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!


Beste Cas,

Vanmiddag telefonisch contact gehad met de klantenservice. Het bleek dat de medewerker die ik op 16 december had gesproken helaas mijn abonnement had stopgezet, ivm mijn klacht van een slechte verstaanbaarheid. Ik had hem nog zo gezegd dat niet te doen. Toen zei hij dat hij het terug gedraaid had, maar afgelopen zaterdag bleek het tegendeel. De medewerkster vanmiddag kon mij vertellen dat mijn abonnement inderdaad beëindigd was per 16 jan door de medewerker op 16 dec. Zij heeft mij weer aangesloten en ik heb weer service en netwerk, ppfff.

Het zal wel door alle Coronatoestanden komen, thuiswerken, minder focus of iets dergelijks dat het mis is gegaan bij Tele2. Ik ga ervan uit dat ik vanaf nu weer goed en helder gebruik kan maken van mijn abonnement en hoop dit forum dan ook niet meer nodig te hebben :-).

Toch bedankt voor de reactie! en zo ook @pipodeclown !