mensen begin aub niet aan tele2 ze komen hun afspraken niet na.
Ik ben vorige week vrijdag plots afgesloten geen bereik niks meer krijg ik savonds een mailjte omdat ze zouden over gaan naar een nieuw netwerk en omdat ze mijn telefoon niet konden bereiken terwijl die gewoon aan stond konden ze mijn huidige sim niet overzetten naar het nieuwe netwerk dus ineens.heb ik geen nummer meer en ben ik niet te bereiken wat vanwege mijn werk.heel erg vervelend is nu beloven ze dat ze die zelfde dag mijn nieuwe sim kaart zouden opsturen daar zou ik een bevesteging mail van ontvangen nu zijn we 8 dagen veder nog steeds geen mail en geen sim kaart dus ik kan nu nog steeds niks en ben niet bereikbaar nadat ik 3 keer contact heb proberen te krijgen wat dan uiteindelijk eindelijk is gelukt krijg ik het slape andwoordt dat post nl waarschijnlijk vertraagd is ze schuiven het meteen af terwijl de helen sim.kaart nog niet eens is opgestuurd nadat ik aan gaf dat ze het niet moeten afschuiven waren ze niet bereid om even.te onderzoeken warom of waar het mis is gegaan en ipv dat ze even proberen te kijken warom die niet is verzonden of proberen even contact op te leggen met iemand die daar over gaat in het bedriif krijg ik te horen dat het ze spijt maar ze konden.niks doen IKWEENIET ER IS TOG EEN MAGAZIJN DIE SPULLEN OPSTUURT KLEINE MOEITE OM EVEN CONTACT TE LEGGEN EN VRAGEN HOE HET MET DIE VERZENDING ZIT . Ipv daarvan blijven ze liever op hun luie reet zitten en sluiten zo snel mogelijk de chat af dus ik betaal voor een abb en ik ben.nu nog.steeds niet bereikbaar 8 dagen veder terwijl ze op hun site aangeven 3tot5 dagen klopt.niks van
MENSEN DENK.NA.VOORDAT JE HIER EEN.ABB NEEMT ZE HEBBEN KEIHARD AAN.JE