Ben je wellicht overgezet op het nieuwe (T-Mobile) netwerk? Iedereen waarbij de afgelopen maanden de migratie op afstand niet gelukt is, ontvangen een nieuwe simkaart die je door de klantenservice kunt laten activeren.
Dank voor je reactie!
Ik ben onlangs overgezet inderdaad, nu ineens geen service meer. Ik ga een nieuwe simkaart aanvragen, deze heb ik niet automatisch ontvangen.
groet
Hoi @Mireille679,
Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw simkaart.
We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel.
Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt!
Ik hoor graag van je!