beantwoord

Geen netwerk na update nieuw 4g netwerk

  • 16 January 2021
  • 5 reacties
  • 216 x bekeken

Sinds gisteren heb ik helaas geen mobiel netwerk meer.  Daardoor kan ik niet langer bellen, sms'en en internetten met mijn telefoon (behalve via wifi natuurlijk).  Zelf vermoed ik dat het verdwenen signaal verband houdt met het overzetten naar het nieuwe netwerk, dat voor deze week is aangekondigd.

Ik heb geprobeerd contact op te nemen via de Live Chat, maar daar is helaas geen medewerker beschikbaar. De telefonisch klantenservice kan ik ook niet bereiken, omdat ik geen ander werkend nummer voorhanden heb.

Kan iemand van Tele 2 mij met deze vraag helpen?

 

icon

Beste antwoord door eric 16 January 2021, 11:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het lijkt er dus op dat de simkaart aanpassing is mislukt. Indien je inderdaad bericht van overzetten hebt gehad kun je hier een nieuwe simkaart aanvragen.

Reputatie 7

Of die simkaart is al onderweg, maar is PostNL nog erg druk met verwerken van achterstanden.

Dank jullie wel voor de snelle reactie. Ik zal een nieuwe SimKaart aanvragen

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Zlakto,

Welkom op de Community. Ik ga je helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel zoals @eric aangeeft.

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!

 

Beste @Cas van Tele2 , ik heb vandaag ook een nieuw simkaart binnen gekregen omdat de oude geen verbinding meer kon maken. Graag zou ik deze ook geactiveerd willen hebben. Ik heb de gegevens in een privebericht naar je toe gestuurd.