Skip to main content

Ik ben vandaag overgezet naar een nieuw netwerk. 

Helaas is daarmee elke verbinding weg gevallen.

Gebeld met de helpdesk helaas 28 wachtende voor me

geprobeerd via de chat. wordt je gevraagd naar een andere chat te gaan. daar weer in de rij gestaan doorverwezen naar dit forum.

Ik wil graag weer kunnen bellen en internetten op mijn telefoon.

Dus graag terugzetten naar het oude netwerk. of een andere snelle oplossing 

De ervaring met de overzetting is dat niet altijd de simkaart goed wordt veranderd. Er moet dus een nieuwe simkaart komen. 


Dank je wel.

Heb een nieuwe sim besteld.


Hallo @Duifjes5,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!


Hoi,

 

Ik zit met hetzelfde probleem…….

@Cas van Tele2 kun jij mij ook helpen aan een nieuw Simkaart?
 

gr.

Tessa


De nieuwe simkaart kun je hier bestellen. Als deze binnen is kan de klantenservice deze activeren.


@Cas van Tele2 , niet meer nodig!! Al opgelost!


Hey @TessaK,
Bedankt voor jouw bericht. Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!


Cas,

Heb je enig idee hoelang de kaart op zich gaat laten wachten?

Op de website staat 3 dagen. dat is wel erg lang zonder telefoon….

 


Mijn eigen ervaring is dat het ook wel eens in twee dagen er was. Ik vermoed dat de drukte bij de post ook de variabele factor is hier.