Beste,
Ik zag dat dit probleem al vaker aangekaart is en iets van doen lijkt te hebben met het nieuwe netwerk waarop recentelijk is overgestapt, veel van deze topics zijn echter al van een maand of twee geleden. Vandaar dat ik het nog een keer probeer. Mijn probleem: ik ontvang van mijn zorgverzekeraar momenteel geen verificatie-sms meer. Op een ander nummer kan ik deze wel ontvangen, maar bij mijn eigen nummer gaat het niet. Al meerdere malen met zowel Tele2 als mijn verzekeraar aan de lijn gehangen en er wordt naar elkaar gewezen. Verzekeraar geeft aan dat de sms'jes wel verstuurd zijn en Tele2 geeft aan dat er geen blokkades zichtbaar zijn in hun systeem. Aan mijn telefoon ligt het niet, want de berichten komen wel aan op een andere simkaart in dezelfde telefoon. Van andere diensten dan mijn zorgverzekeraar kan ik berichten wel ontvangen. Zorgverzekeraar komt niet verder dan telefoon opnieuw opstarten, maar die stap ben ik nu wel voorbij. Andere topics leken ofwel om net andere problemen te gaan ofwel van enige tijd geleden te zijn. Zijn er updates over eventuele oplossingen voor dit probleem?
Met vriendelijke groet,
Joost