Sinds vrijdag 8-1-2021 heb ik geen werkende simkaart meer doordat er iets mis zou zijn gegaan tijdens het overzetten. Nu heb ik meteen gebeld met de telefoon van mijn partner naar de klantenservice, hier kwam ik vrijdag niet door dus zaterdag ochtend opnieuw gebeld en hier is mij verteld dat de simkaart vandaag "zaterdag 9 januari" opgestuurd zou worden.
Na een aantal dagen vond ik het tegen woensdag 13-1 wel erg lang duren voor de post er was met mijn nieuwe simkaart. Naar mijn ouders gegaan om te kunnen bellen, kwam er opnieuw niet door. Na 4 keer een chat uitzitten om een medewerker te spreken kreeg ik hier te horen dat ze niets konden inzien en dat ik een chat moest starten via het nieuwe systeem oftewel de app. Dit gedaan te hebben om ook hier te horen te krijgen dat ik maar moest afwachten want de post had verstaging. Dit alles om er donderdag 14-1 achter te komen dat mijn simkaart toen pas werd verzonden en deze dan ook vrijdag 15-1 is binnengekomen.
Zaterdag ben ik dan ook de simkaart gaan halen op het geleverde adres en heb ik deze in mijn mobiel gezet om te activeren, dit alles om er achter te komen dat ik hem zelf niet kan activeren omdat de oude niet langer actief is. Zolang ik een mobiel had van iemand anders op ieuw proberen te bellen om er uiteindelijk niet door te komen. Bij de chat werd dan ook niet meer geholpen omdat ook deze dicht was in het weekend.
Nu heb ik het vandaag opnieuw geprobeerd maar ook nu kan niemand mij verder helpen. De chat of blijft het hebben over contact opnemen via de telefoon (Ik heb nu geen mobiel ter beschikking dus kan ook niet bellen) de andere chat gaf dan ook zoals verwacht alleen maar aan contact op te nemen via de andere chat.
Omdat ik nu al 10 dagen zonder simkaart zit en ik dus ook belangrijke telefoontjes heb moeten verplaatsen hoop ik dat iemand mij snel kan helpen en ik zou een compensatie of iets dan ook zeker op prijs stellen voor alle moeite die ik er zelf in heb moeten steken zonder succes.