De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over het mobiele netwerk van Tele2
Recent actief
tele2 storing vandaagMijn internet werkt niet in maassluis
Ik heb pas een nieuwe abbonement afgesloten, waarbij ik voor nummerbehoud heb gekozen. Dit heb ik de volgende dag geanuleerd. En nu op de datum de nummerbehoud gepland was, kan ik mijn simkaart niet activeren, doordat ik geen sms berichten kan ontvangen voor de verificatie.
Ik heb momenteel geen netwerk in Portugal. Heel vervelend want ik kan niet bellen en geen gebruik maken van internet. Ik ben genoodzaakt op wifi te werken. Kan iemand mij helpen?
Ik gebruik sinds kort een Nokia 6230i telefoon. Nu probeerde ik mijn voicemail af te luisteren en kreeg te horen dat ik geen toegang heb tot deze service.Vervolgens de klantenservice gebeld via 1200 maar ook hier heb ik geen toegang tot de service, vervolgens 020 nummer gebeld en ook daar krijg ik te horen geen toegang te hebben tot de service. Komt dat omdat ik niet met een smartphone werk?
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer.ik heb ook nieuwe simkaart maar helaas werkt niet.kunt u me helpen?
Voor de twee staps verificatie van onder andere mijn PlayStation account hoor ik een verificatie sms te krijgen. Mijn telefoonnummer staat 100% goed in mijn PlayStation account, maar ik kan deze niet veranderen in een ander nummer, omdat ik nu dus niet bij mijn gegevens kom doordat ik de verificatie niet doorkom.Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar lukt steeds weer niet om een sms te ontvangen. Graag ontvang ik een oplossing.
Ik zit in bet buitenland (USA) en een SMS versturen naar 1280 voor her aktiveren van een bundel werkt niet. Ik krijg een melding "Verzenden mislukt". Helaas kan ik nergens instellingen voor SMS terugvinden op de telefoon om deze te controleren. Ook is de Klantenservice alleen via een duur telefoontje naar Nederland bereikbaar. Wie kan me helpen met dit probleem? Alvast bedankt!
Hoi! Ik ben momenteel op reis in Servië en ga morgen naar Montenegro. Voor beide landen heb ik apart een internetbundel aangevraagd. Op dit moment ben ik in Servië en ik heb geen internet. Ik heb de roaming aan, anp is goed en mobiel al meerdere keren opnieuw opgestart. Ook heb ik al twee facturen betaald, dus als het goed is, is de blokkade weg. Morgen ga km naar Montenegro en ik heb zo’n vermoeden dat het ook niet gaat werken. Beide bundels staan op ‘niet actief’ in mijn tele2 account maar ik heb geen idee hoe ik ze op actief kan zetten. wat kan het probleem nog meer zijn? En weten jullie een oplossing? vriendelijke groet,ENH
Ik heb een nieuw abonnement aangesloten met nummerbehoud. Nu stop ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon en doet hij het niet. Wat moet ik doen? iPhone 13
Tot mijn grote ergenis als meer dan 1 jaar lang last van hele slechte telefoon verbinding. Kan niet eens een normaal gesprek voeren, verbinding valt continu weg waardoor ik grotendeels van het gesprek mis en steeds om herhaling vraag en uiteindleijk maar de verbinding verbreek omdat het niet werkt. Erg storend ook i.v.m. het thuis werken alleen maar mailen is geen optie. En belangrijke gesprekken die gevoerd moeten worden gaan waardeloos. Meerdere malen met klantenservice tele 2 hierover contact gehad maar helaas tot heden geen oplossing word steeds aan het lijntje gehouden. Steeds dezelfde stappen doorlopen en advies waar ik niks aan heb. Mijn partner heeft het zelfde probleem en ook last van slechte verbinding. Wanneer bezoekers met een andere provider bellen dan kunnen zij wel vlekkeloos een gesprek voeren. Ik en mijn partner hebben enorme spijt van dit abonnement zou het liefst vandaag nog willen overstappen als tele 2 voor de kosten opdraait. Er zou maar een keer nood zijn dan
Hello,I’m using unlimited call/SMS in NL/EU & unlimited data in NL. Last summer, I experienced no connection at all in Greece (except for wifi at hotel), although I turned Data Roaming on and tried many things to make it work.In coming days, I am going to other European countries and I want to make sure the service works. How can I check there is a block on roaming abroad and internet and data abroad in MijnTele2?Thank you.
Hallo, ik ben afgelopen jaar in 8 verschillende EU landen geweest. In geen enkel land op geen enkele plek (inclusief verschillende grote steden) heb ik een enigszins acceptabele data snelheid gezien (ik haal max. 0,05Mb/sec). Verbinding zegt 4G, bereik maximaal, nieuwe Samsung S21, APN op tele2 ingesteld. Wat is hier aan de hand? Is Tele2 in het buitenland echt zo slecht of staat er iets aan de kant van tele2 niet goed? Hoor graag hoe dit kan worden opgelost.
Het lukt me in Amerika niet om aan te melden bij een provider, ook waar voldoende bereik is. Ik ben dus onbereikbaar voor werk. Niet bellen en niet appen. Zwaar balen. Alles geprobeerd. Volte in en uit, roaming aan, voorkeursnetwerk 3 en 4g, handmatig provider zoeken. In de app zijn er geen blokkades en de app geeft aan dat mijn tegoeden niet actief zijn in de groene zone. Toestel Moto G8 plus. Iemand een tip of moet ik overstappen op een andere provider dan Tele2.
Ik heb recentelijk vaak last van de melding “Niet aangemeld bij netwerk” wanneer ik iemand probeer te bellen, dit zelfs nadat ik nog geen 5 minuten geleden nog iemand gebelt heb. Ik heb een Samsung S21 5G.
Om te beginnen deze vraag gerust niet voor het telefoon nummer waarmee ik op dit forum geregistreerd ben. De roaming van mijn dochter werkt niet terwijl die van mijn zoon probleemloos werkt. Inmiddels geprobeerd- gecontroleerd of roaming en dataverbruik etc aan staat-Roaming Handmatig instellen mbv toestelondersteuning via de tele2 site uitgevoerd-wifi en internet instellingen gereset. Ik heb het vermoeden dat er bij Tele 2 iets geblokkeerd wordt, iemand hier ervaring mee?Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.Groet Martin
Hooi , Mijn Naam is Valentina Vergara, ik ben nu in het buitenland en heb ik geen service. Ik heb alles gecontroleerd als ik blokkades heb voor het gebruik maken in het buitenland maar alles is goed.En nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik ben momenteel in het Caribisch Gebied.
Ik ben al bijna 20 jaar een tevreden klant van Tele 2. Echter nu al ruim een maand (sinds 17 juni) heb ik in mijn eigen woonplaats Oegstgeest geen bereik. Er is blijkbaar een zendmast in onze regio die uitstaat en er is geen indicatie wanneer het weer werkzaam is. Helaas was er toen geen keuze voor ons dan om over te stappen naar een concurrent. Ik mocht van Tele2 meteen overstappen. Het overstappen is nu gaande en we hopen een deze dagen om te zijn. Daar ben ik heel dankbaar voor echter ik ben op zoek naar compensatie. Ik heb nu 2 maanden betaald terwijl ik 0,0 bereik had. Ik sprak een collega van Tele2. Zij kon me max. 20% korting aanbieden. Echter ik heb van 80% gehad aan mijn Tele2 maar echt niks. Er wordt volop gesproken op social media over de problemen hier in Oegstgeest en meerdere mensen geven aan dat ze 100% of 50% korting hebben gekregen op hun facturen met terugwerkende kracht. Dit betreft ook mijn vrouw. Ik kan helaas moeilijk zeggen “je kunt me bellen om dit te bespreken
I went to Hungary two weeks ago and that is the first time I know my sim card and the internet connection doesn't work properly. I thought it was just a systematic error. But, I'm now in Spain and same thing happened right now. I don't have an internet connection. I saw similar questions here on the forum but still struggling on solving this problem.
2 weken terug een telefoonabonnement besteld. Had er al eentje van KPN maar wilde duo sim. Samsung galaxy S22+ bij gekregen, niet blij mee, want netwerk valt steeds weg. Bellen? Niemand hoort wat. Internet? Valt soms 10-120sec weg. Is het normaal dat je een telefoon van bijna €1000 koopt en er niet mee kan bellen? Nee. Dus hoe komt het dat dit gebeurd, en hoe los ik het op Zie vooruit naar je reactie. Groet, Yoram
Ik heb de verre landen bundel in Maleisië aangeschaft, maar heb geen internet. Volgens andere reacties zou ik handmatig bij mijn sim voor een netwerk moeten kiezen, maar heb geen idee welke ik moet kiezen.
Goedenavond, Sinds een week of 3 heb ik ineens soms een hele dag geen netwerk meer op mijn mobiel. Ik kan dan niet/nauwelijks meer bellen en ook niet/nauwelijks meer internetten. Met nauwelijks bedoel ik dat de verbinding heel erg slecht en in het geval van internet heel traag is. Ik denk dat ik nu sinds 3 weken zo'n zes keer een gehele dag en vaak ook avond geen netwerk meer heb gehad. Gisteren bleek dit vanaf 's ochtends vroeg weer zo te zijn en tot nu heb ik nog steeds weer geen netwerk.Ik was er gisterochtend helemaal klaar mee. Daarom heb ik twee keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en twee keer werd gewoon de verbinding verbroken terwijl ik aan de lijn hing. Hierop heb ik contact gezocht met een medewerker via de chat. Deze jongeman stond mij keurig te woord en gaf aan dat er werzaamheden aan de masten in de buurt waren. Dit was dan wel verdacht vaak de laatste tijd zij ik en hij was het ermee eens en dit was inderdaad niet normaal zei hij. Hij zou een ticket
I have travel abroad and my tele2 don’t have signal. According mytele2 it’s blocked. Could you help me?
Can't use internet in Germany. Guess it's international roaming disabled. Can you plz enable it on my phone number? [hidden by moderator]
Hoi,Op 13 mei heb ik contact met de klantenservice gehad aangezien ik slecht internet heb, en belgesprekken wegvallen omdat ik de verbinding verlies. Toen gaven ze aan dat er een storing/onderhoud was en dat dit met een kleine week verholpen moest zijn.Op 28 mei heb ik opnieuw gebeld, toen gaven ze aan dat de storing/onderhoud afgerond zijn. Toen heb ik met de klantenservice alle instellingen opnieuw ingesteld, en hoopte we dat dit het probleem zou oplossen.Maar op de dag van vandaag nog steeds dezelfde problemen. Ik heb op verschillende tijden over de dag de klantenservice proberen te bellen. Maar vandaag valt elke keer de verbinding van mijn mobiel al uit voordat ik een medewerker aan de telefoon heb. Dus vandaar dat ik via de Community probeer, is er iemand die hier een oplossing voor weet? In het halfjaar voor de storing/onderhoud heb ik altijd goed internet gehad. Het betreft een Samsung mobiel met een unlimited data abonnement. Ik woon in het buitengebied.Ik hoor graag van iemand
Ik word er persoonlijk helemaal gek van. Zit nu 1.5 jaar bij Tele2 voor mijn mobiele abbonement. Steeds vaker gebeurt het dat mijn mobiele internet gewoon uit lijkt te vallen. Het 4G/4G+ logootje blijft wel gewoon aanwezig, maar niks werkt gewoon. Google, Whatsapp, streamen, het blijft gewoon bufferen/laden. Dit duurt dan ongeveer 2-3 minuten, daarna werkt het weer. Dit kan ook echt niets met locatie te maken hebben, omdat het gebeurt in de trein, in utrecht science park, amsterdam, almere, nieuwegein, echt overal. Aangezien dit meerdere keren per dag gebeurt wordt ik er gek van. Hebben meer mensen hier last van?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.