beantwoord

Geen netwerk Tele2

  • 9 July 2022
  • 4 reacties
  • 171 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Goedenavond,

 

Sinds een week of 3 heb ik ineens soms een hele dag geen netwerk meer op mijn mobiel. Ik kan dan niet/nauwelijks meer bellen en ook niet/nauwelijks meer internetten. Met nauwelijks bedoel ik dat de verbinding heel erg slecht en in het geval van internet heel traag is. 

 

Ik denk dat ik nu sinds 3 weken zo'n zes keer een gehele dag en vaak ook avond geen netwerk meer heb gehad. Gisteren bleek dit vanaf 's ochtends vroeg weer zo te zijn en tot nu heb ik nog steeds weer geen netwerk.

Ik was er gisterochtend helemaal klaar mee. Daarom heb ik twee keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en twee keer werd gewoon de verbinding verbroken terwijl ik aan de lijn hing. Hierop heb ik contact gezocht met een medewerker via de chat. Deze jongeman stond mij keurig te woord en gaf aan dat er werzaamheden aan de masten in de buurt waren. Dit was dan wel verdacht vaak de laatste tijd zij ik en hij was het ermee eens en dit was inderdaad niet normaal zei hij. Hij zou een ticket aanmaken en ik zou teruggebeld worden door de technische dienst. Tot op heden helaas geen telefoontje ontvangen en het netwerk doet het nog steeds niet.

 

Heb al van alles geprobeerd. Mobiel aan en uit, mobiele gegevens aan en uit. Handmatig internet ingesteld via de tele2 site. Verbonden met andere providers... Niets lijkt te helpen en ik ben ten einde raad... 

 

Heb geen idee wat er aan de hand is en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

 

Heeft iemand nog suggesties/tips? Of kan iemand mij hier alsjeblieft verder mee helpen? 

 

Groeten,

 

KWX

icon

Beste antwoord door eric 9 July 2022, 22:59

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je dit alleen op een specifieke locatie? Indien op veel plekken,  dan zou je jouw simkaart eens in een ander toestel moeten testen. Als het alleen bij jou thuis een probleem is en je hebt een Samsung of Apple toestel,  probeer dan eens daar voice over WiFi.

Reputatie 7
Badge +12

Hey KWX,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik zie dat mijn collega van de chat een case voor je heeft aangemaakt om te kijken of dit zo snel mogelijk voor je kan worden opgelost.

Ik heb ook even gekeken en ik zie op onze dekkingskaart dat er inderdaad een verminderde dekking is op jouw adres. Ik durf niet te zeggen wat er precies aan de hand is en hoelang dit gaat duren, maar ik zal de case die mijn collega heeft aangemaakt ook in de gaten houden, zodat ik je updates kan geven. In de tussentijd raad ik je aan om deze pagina af en toe te checken, om te zien of er meer informatie is over de dekking op jouw locatie: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/dekking

Wat @eric zegt is een hele goeie voor je verbinding om in ieder geval stabiel te kunnen bellen. 

In het weekend waren mijn collega’s er niet om je terug te bellen, dus ik hoop dat dat deze week wel zal gebeuren. Laat je het ons weten als je iets hebt gehoord? Mocht je niks horen, stuur me dan even een reminder, dan pak ik de case erbij om te kijken of er updates zijn! 😄

Groetjes,

Marciano

Goedenavond Eric en Marciano,

 

Bedankt voor jullie vlotte reacties. 

 

Ik heb eigenlijk geen idee of ik dit probleem alleen thuis of ook daarbuiten heb. Dit zal ik de komende dagen eens testen. Het is met tot nu toe in ieder geval alleen thuis opgevallen. Ik zal dan ook eens een andere mobiel testen, kijken of dat verschil maakt.

 

Wat betreft het 4g netwerk. Deze deed het net ineens weer zag ik, nadat deze bij mij het gehele weekend plat heeft gelegen. Ik zie wel dat ik maar één streepje bereik heb, maar goed..

 

Ik kan er zelf in ieder geval geen touw aan vastknopen. Hou het deze week wel in de gaten en ik zal Eric zijn voorstel in ieder geval eens testen.

 

Hou jullie op de hoogte.

 

Groeten, Tom 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Tom,

Graag gedaan en bedankt voor je terugkoppeling! Ik heb gelijk nog eens op de dekkingskaart gekeken en zie nu dat de dekking op jouw adres weer goed zou moeten zijn. Laat het ons maar weten of je merkt dat het nu weer goed werkt. 😊

Reageer