Goedenavond,
Sinds een week of 3 heb ik ineens soms een hele dag geen netwerk meer op mijn mobiel. Ik kan dan niet/nauwelijks meer bellen en ook niet/nauwelijks meer internetten. Met nauwelijks bedoel ik dat de verbinding heel erg slecht en in het geval van internet heel traag is.
Ik denk dat ik nu sinds 3 weken zo'n zes keer een gehele dag en vaak ook avond geen netwerk meer heb gehad. Gisteren bleek dit vanaf 's ochtends vroeg weer zo te zijn en tot nu heb ik nog steeds weer geen netwerk.
Ik was er gisterochtend helemaal klaar mee. Daarom heb ik twee keer telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en twee keer werd gewoon de verbinding verbroken terwijl ik aan de lijn hing. Hierop heb ik contact gezocht met een medewerker via de chat. Deze jongeman stond mij keurig te woord en gaf aan dat er werzaamheden aan de masten in de buurt waren. Dit was dan wel verdacht vaak de laatste tijd zij ik en hij was het ermee eens en dit was inderdaad niet normaal zei hij. Hij zou een ticket aanmaken en ik zou teruggebeld worden door de technische dienst. Tot op heden helaas geen telefoontje ontvangen en het netwerk doet het nog steeds niet.
Heb al van alles geprobeerd. Mobiel aan en uit, mobiele gegevens aan en uit. Handmatig internet ingesteld via de tele2 site. Verbonden met andere providers... Niets lijkt te helpen en ik ben ten einde raad...
Heb geen idee wat er aan de hand is en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
Heeft iemand nog suggesties/tips? Of kan iemand mij hier alsjeblieft verder mee helpen?
Groeten,
KWX