beantwoord

Verre landen bundel Maleisië werkt niet

  • 13 July 2022
  • 1 reactie
  • 92 x bekeken

Ik heb de verre landen bundel in Maleisië aangeschaft, maar heb geen internet. Volgens andere reacties zou ik handmatig bij mijn sim voor een netwerk moeten kiezen, maar heb geen idee welke ik moet kiezen.

icon

Beste antwoord door Jacco 13 July 2022, 18:18

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4

Hallo Thomas, 

 

ik heb even op het forum voor je rondgekeken en vond het volgende stappenplan. Hopelijk werkt dit voor je. Laat je het even weten? 
 

Stap 1: Schakel 4G bellen / VoLTE uit in het device.

Iphone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/bellen/bellen-via-4g-volte/1

 

Stap 2: Pas de netwerktechnologieën aan en zet alles boven de 3G uit. (voor Iphone selecteer 3G, voor Android selecteer 3G 2G automatisch verbinden)

Iphone https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/apple/iphone-11-ios-15/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

Android https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/device/samsung/galaxy-s10-android-10/topic/4g-instellen/toestel-instellen-voor-4g/1

 

Als je bovenstaande hebt doorgelopen kun je dan eens kijken of je een website kunt openen? Bijvoorbeeld google.com of forum.tele2.nl (let op WiFi moet uit staan).

 

Reageer