Skip to main content

Ik heb momenteel geen netwerk in Portugal. Heel vervelend want ik kan niet bellen en geen gebruik maken van internet. Ik ben genoodzaakt op wifi te werken. Kan iemand mij helpen?

  1. Heb je wel eerder verbinding in het buitenland gehad met dit abonnement?
  2. Is je abonnement langer dan 2 maanden geleden ingegaan?
  3. Is je databundel nog voldoende?
  4. Kun je eens handmatig een ander netwerk zoeken en selecteren?

  1. Nee niet eerder in het buitenland geweest met tele2, hiervoor kpn gehad
  2. ja 
  3. Onbeperkte bundel
  4. Ik heb een iphone. Blijkbaar als ik handmatig wil zoeken, blijft die draaien en gebeurd er niets. Er valt dus helaas niks te kiezen

Dat laatste is een mogelijkheid die elk toestel zou moeten hebben, zelfs zonder simkaart.

Als dat niet werkt zou je de Tele2 simkaart eens in een ander toestel moeten proberen.


Hey Remy,

Goed dat je deze punten van @eric hebt gecontroleerd! Ik heb je account er ook eens bijgepakt en ik zie geen blokkades staan, en je hebt inderdaad voldoende data voor in Portugal. Met handmatig verbinding maken zou het moeten lukken. In Portugal kan dit met de netwerken NOS en MEO. Ik kom zelf net uit Portugal en met NOS had ik goede verbinding. Wellicht je toestel even opnieuw opstarten en opnieuw proberen?

We horen graag van je of het lukt!

Groetjes,

Marciano


Reageer