Hoi,
Op 13 mei heb ik contact met de klantenservice gehad aangezien ik slecht internet heb, en belgesprekken wegvallen omdat ik de verbinding verlies. Toen gaven ze aan dat er een storing/onderhoud was en dat dit met een kleine week verholpen moest zijn.
Op 28 mei heb ik opnieuw gebeld, toen gaven ze aan dat de storing/onderhoud afgerond zijn. Toen heb ik met de klantenservice alle instellingen opnieuw ingesteld, en hoopte we dat dit het probleem zou oplossen.
Maar op de dag van vandaag nog steeds dezelfde problemen. Ik heb op verschillende tijden over de dag de klantenservice proberen te bellen. Maar vandaag valt elke keer de verbinding van mijn mobiel al uit voordat ik een medewerker aan de telefoon heb.
Dus vandaar dat ik via de Community probeer, is er iemand die hier een oplossing voor weet?
In het halfjaar voor de storing/onderhoud heb ik altijd goed internet gehad. Het betreft een Samsung mobiel met een unlimited data abonnement. Ik woon in het buitengebied.
Ik hoor graag van iemand die hier meer over weet! :)
Groeten Mark