beantwoord

SMS versturen in buitenland werkt niet.

  • 19 August 2022
  • 9 reacties
  • 402 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 7 reacties

Ik zit in bet buitenland (USA) en een SMS versturen naar 1280 voor her aktiveren van een bundel werkt niet. Ik krijg een melding "Verzenden mislukt". Helaas kan ik nergens instellingen voor SMS terugvinden op de telefoon om deze te controleren. Ook is de Klantenservice alleen via een duur telefoontje naar Nederland bereikbaar. Wie kan me helpen met dit probleem? 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door eric 21 August 2022, 16:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @HeMu,

Tot op dit moment waren er zojuist even problemen met het netwerk. Ik gok dat je daardoor de SMS niet kon verzenden. Mijn collega’s zijn er hard mee bezig geweest en de problemen lijken opgelost te zijn. Zie dit topic voor meer informatie:

Zou je het zo nog eens willen proberen? Mocht het nog niet lukken, start dan ook even je toestel opnieuw op. Ik hoor graag van je of het lukt!

Groetjes,

Marciano

Ik heb hetzelfde probleem en het lukt mij nog steeds niet. Online vind ik dat ik ook via mijn tele2 een bundel zou moeten kunnen aanschaffen, maar dat lijkt niet te kunnen. Is er een andere mogelijkheid?

Reputatie 7
Badge +12

Ook zonder bundel bestellen moet je kunnen internetten.  Lukt dat al wel? Gaat de SMS wel weg, dus heb je contact met het t-mobile USA netwerk?

Hey @HeMu,

Tot op dit moment waren er zojuist even problemen met het netwerk. Ik gok dat je daardoor de SMS niet kon verzenden. Mijn collega’s zijn er hard mee bezig geweest en de problemen lijken opgelost te zijn. Zie dit topic voor meer informatie:

Zou je het zo nog eens willen proberen? Mocht het nog niet lukken, start dan ook even je toestel opnieuw op. Ik hoor graag van je of het lukt!

Groetjes,

Marciano

SMSen werkt, maar niet naar 1280. Verbonden met T-Mobile netwerk.

Ook zonder bundel bestellen moet je kunnen internetten.  Lukt dat al wel? Gaat de SMS wel weg, dus heb je contact met het t-mobile USA netwerk?

Wel verbinding met T-Mobile netwerk. Erg trage verbinding (edge). Sms'en gaat ook, maar niet naar 1280.

Reputatie 7
Badge +12

tja, alleen edge geeft niet veel snelheid inderdaad. Daar gaat een buitenland bundel ook niets in helpen. Je zult eerst radio dekking moeten hebben, het liefst 4g. Bundel bestellen kun je ook via de APP doen. (b.v. als je wifi dekking hebt)

tja, alleen edge geeft niet veel snelheid inderdaad. Daar gaat een buitenland bundel ook niets in helpen. Je zult eerst radio dekking moeten hebben, het liefst 4g. Bundel bestellen kun je ook via de APP doen. (b.v. als je wifi dekking hebt)

Nog maar 2 dagen in de US. Ik laat het zo en neem met jullie contact op als we in Nederland zijn en vraag dan voor een nieuwe Sim. Dit probleem hebben we vaker met dit toestel in het buitenland gezien. Misschien dat een nieuwe Sim helpt dit op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @HeMu,

Wat naar dat je dit vaker ziet met je toestel, ik hoop dat een nieuwe simkaart dit zal fixen!

Je kunt via MijnTele2 heel gemakkelijk en snel een nieuwe simkaart bestellen. Dit is gratis en binnen 3 werkdagen ontvang je hem thuis. Mocht ik je erbij kunnen helpen, start dan gerust een nieuw topic. 

Is het goed als ik dit topic sluit? Dan bewaren we het overzicht en helpen we je netjes verder in je nieuwe topic! 😊

Ik hoop dat je nog even optimaal geniet in de USA!

Groetjes,

Marciano

Hi @HeMu,

Wat naar dat je dit vaker ziet met je toestel, ik hoop dat een nieuwe simkaart dit zal fixen!

Je kunt via MijnTele2 heel gemakkelijk en snel een nieuwe simkaart bestellen. Dit is gratis en binnen 3 werkdagen ontvang je hem thuis. Mocht ik je erbij kunnen helpen, start dan gerust een nieuw topic. 

Is het goed als ik dit topic sluit? Dan bewaren we het overzicht en helpen we je netjes verder in je nieuwe topic! 😊

Ik hoop dat je nog even optimaal geniet in de USA!

Groetjes,

Marciano

Ja, sluit maar.

 

Bedankt!