De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen omdat ik de oude kwijt ben maar ik kan niets in mijn tele2. Hoe kom ik aan een andere simkaart??
Hey, Ik wil graag een nieuwe Samsung S23 aanschaffen met tele2 abonnement. Nu heb ik al een oudere Samsung met een tele2 sim-only abonnement. Kan ik dit abonnement gebruiken voor mijn nieuwe telefoon? Of moet ik, als ik via tele2 het toestel koop, per se een nieuw data-abonnement aanschaffen?
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De klantenservice kan ik immers telefonisch niet bereiken aagezien ik mijn SIM niet kan ontgrendelen...
Beste Tele2,Sinds vorig jaar oktober heb ik een nieuw sim only abonnement bij jullie afgesloten met nummer behoud. Nu blijkt dat het tijdelijke nummer wat ik toen gekregen heb naast mijn eigen nummer is om gezet in een abonnement. Terwijl ik het tijdelijke nummer nooit heb gebruikt en ook de simkaart nooit heb geactiveerd oid. En ik heb dus wel al die tijd betaald voor twee abonnementen terwijl ik er één heb afgesloten. Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice en zij hebben het abonnement wat ik niet gebruik en niet heb afgesloten nu gestopt. Alleen geven zij aan dat het niet mogelijk is om het de facturen van dit abonnement te crediteren. Ik had dit volgens hen zelf eerder moeten ontdekken. Dit vindt ik zeer onredelijk omdat het duidelijk een fout is van Tele2 is dat het tijdelijke nummer omgezet is in een abonnement.Hopelijk kunnen jullie via deze weg wel op een redelijke manier helpen en het de onterechte facturen crediteren of de bedragen verrekenen.Hoor graag jullie
Beste Tele2,Vorig jaar oktober ben ik overgestapt van provider en heb ik een nieuw sim only abonnement bij jullie afgesloten met nummer behoud. Nu blijkt dat het tijdelijke nummer wat ik toen gekregen heb naast mijn eigen nummer is om gezet in een abonnement. Terwijl ik het tijdelijke nummer nooit heb gebruikt en ook de simkaart nooit heb geactiveerd oid. En ik heb dus wel al die tijd betaald voor twee abonnementen terwijl ik er één heb afgesloten. Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice en zij hebben het abonnement wat ik niet gebruik en niet heb afgesloten nu gestopt. Alleen geven zij aan dat het niet mogelijk is om het de facturen van dit abonnement te crediteren. Ik had dit volgens hen zelf eerder moeten ontdekken. Dit vindt ik zeer onredelijk omdat het duidelijk een fout is van Tele2 is dat het tijdelijke nummer omgezet is in een abonnement.Hopelijk kunnen jullie via deze weg wel op een redelijke manier helpen en het de onterechte facturen crediteren of de bedragen
Beste, Graag zou ik mijn bkr registratie laten aanpassen, ik heb het openstaande bedrag zowel aan jullie als aan het incassoburo voldaan. Dus het is dubbel betaald maar de registratie staat er nog. Graag zou ik jullie hiervan de betalingsbewijzen mailen. Echter blijft de registratie op niet afgehandeld. Hierdoor is mijn hyoptheekaanvraag afgewezen. Ik heb telefonisch al meermaals contact met jullie gehad en zou een betalingsbewijs moeten mailen, echter het door jullie telefonisch verstrekte email adres is niet in werking. Uiteraard meermaals contact opgenomen echter kom ik er met jullie helpdesk niet echt uit en doorverbinden met finance is niet mogelijk. Het vlot dus niet echt. Zou u de registratie z.s.m. kunnen aanpassen (dit had automatisch al dienen te gebeuren na de betalingen) als het goed is kunt u de gedane betalingen gewoon inzien. En zou u mij het juiste email adres kunnen sturen waar de betalingsbewijzen heen moeten? Het telefoonnummer waar het om gaat onderstaand:Tel: [ver
hoi!ik heb in 2018 een abonnement afgesloten onder de naam van mijn broer, omdat toen minderjarig was. Ik heb verder de kosten zelf betaald. Nou wil een nieuw abonnement aansluiten met een nieuw toestel, maar volledig met mijn eigen gegevens. Ik wil wel mijn nummer behouden en contractovername is niet gelukt. Hoe is het mogelijk om dit op te lossen?Ik wil dus eigenlijk een geheel nieuw abonnement afsluiten, onder mijn eigen gegevens, en mijn nummer hierbij behouden.
opgelost
Goedemorgen! Ik heb vandaag 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd en nu is mijn simkaart geblokkeerd. Ik ben mijn pukcode kwijt en ik heb geen account. Wat kan ik nu doen om mijn pukcode te krijgen?groetjesss
Hallo,ik heb mijn pukcode nodig, alleen ben ik het papiertje daarvan kwijt. En mijn account is ook nog niet gekoppeld aan m’n abonnement:(kunnen jullie mij helpen aan de pukcode?groetjes Laura
Hallo, Ik wil mijn nieuwe sim activeren via idin, echter als je op de pagina tele2.nl/sim na de selectie op verder klik gebeurt er niks. Ik heb dit in verschillende browsers en 2 devices geprobeerd. Graag hulp.
Hoi,Ik ben pincode vergeten en puckcode heb ik niet want die het het papiertje waar het opstond is weg. Ook is het nummer nog niet gekoppeld aan een account. Zou iemand mij kunnen helpen? groetjes,prosper Hoevenaars
Goedemorgen,Ik heb onlangs mijn nieuwe abonnement op mijn eigen naam gezet ipv op mijn vaders naam, en vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in, met nummerbehoud. Mijn simkaart werkt echter niet. Ik heb zelf een account aangemaakt op mijn Tele2, maar hier ben ik nu geblokkeerd. Ik kon mijn 06-nummer ook niet koppelen, omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. Wat te doen? Ik hoor het graag! Alvast dank!
Op 4 oktober 2022 om 11:35 uur heb ik telefonisch mijn abonnement gestopt. Collega zou het in orde maken. Vandaag kom ik er achter dat inmiddels 7 maanden lang vooralsnog is geïncasseerd en het abonnement doorloopt! Dat maakt in totaal 7 x 16 Euro is 112 Euro aan teveel betaalde bedrag.Vandaag weer gebeld hierover. Weer is beloofd het abonnement te stoppen. Hierover wel een bevestiging ontvangen. Voor de claim over teveel betaalde maanden (30 dagen opzegtermijn) vanaf 4 november 2022 tot 18 juni 2023 ben ik doorverbonden met collega Ajveri (?). De beste collega zegt dat Tele2 de teveel betaalde niet kan terugbetalen, omdat ik in het systeem geen bevestiging van opzegging zichtbaar is.Graag verzoek ik dat u het 13 minuten lang durend gesprek van 4 oktober 2022 om 11:35 uur terug luistert hiervoor. Hiernaast is het zichtbaar dat het nummer niet is gebruikt sinds september 2022. Daarnaast heb ik nog een telefoonabonnement van Tele2 die ik wel gebruik en ook zelfs al vele jaren (ruim 10 ja
Ik moet mijn simkaart activeren maar dit lukt niet. Ik moet een sms ontvangen die ik niet ontvang omdat de simkaart niet geactiveerd is
Hallo,Ik heb te vaak mijn pincode verkeerd ingetypt en nu moet ik mijn pincode hebben. Het platicje ben ik kwijt en mijn app is niet gekoppeld aan mijn abbonement.Hoe kom ik aan een nieuwe pukcode of waar kan ik deze opvragen?
Mijn onlangs aangekochte simkaart in een telefoon winkel blijkt op de achtergrond een T-Mobile simkaart te zijn. Wel erg vreemd ik sluit immers een Tele2 abonnement af, krijg een tele2 simkaart en een tele2 contract. Maar bij het aanmelden bij Tele2 MijnTele2 zie ik dat de kaart niet herkend word. In mijn klantvoordeel van T-Mobile zie ik echter een symbool van T-mobile bij mijn simkaart staan. Maar ik kan de simkaart ook niet aanmelden bij T-Mobile. Kan iemand mijn nummer migreren naar Tele2 zodat ik deze kan invoeren in MijnTele2 en zo ook mijn verbruik kan zien.
Hallo, op dit moment heb ik een sim only abonnement wat afloopt op 31 mei volgens my Tele 2. Ik had bij t-mobile een sim only aangevraagd en geannuleerd omdat ik bij Tele 2 een betere bundel kon krijgen. Dus toen heb ik bij Tele 2 een nieuw abonnement afgesloten. Nu is het zo dat ik onlangs mijn telefoon heb gereset en daarbij sms'jes kwijt ben geraakt. Ik vraag me af hoe het zit met nummerbehoud en overgang van het ene naar het andere abonnement. Nummerbehoud is destijds goedgekeurd, maar de ingangsdatum lag voor zo ver ik me herinner over 2 weken, en niet vanaf 1 juni (dus als het oude abonnement is afgelopen). De nieuwe simkaart heb ik alvast naast mijn oude simkaart in mijn telefoon gestopt. Zouden jullie voor mij kunnen nagaan hoe dit zit? Niet dat ik straks ineens zonder abonnement zit.
Ik wil verlengen. Ik wil met een nieuwe telefoon verlengen (samsung s23 ultra). Nu kan ik alleeeee stappen doorlopen behalve als ik bij de laatste stap ben. Bij bevestiging wordt opeens de melding gegeven dat ik deze telefoon niet kan bestellen.. Hoe kan dit???Zie afbeelding
Mijn sim kaart is geblokeerd, ik ben mijn puk code kwijt, en kan nu niet in tele2 inloggen vanwege de sms verificatie. Kan ik de puk-code via een andere route ontvangen? Alvast dank!
Hoi, Is het mogelijk om mijn nummer af te schermen op andermans factuur?Of dat alleen de eerste 6 nummers te zien zijn zoals bij andere providers?
Hi,I have a problem with my prepaid sim card after transfer from Lebara to Tele2 with saving phone number. I received a sms from Tele2 that It start transfer and it should take 1 hour and after this I don’t have any mobile signal / connection. And also I couldn’t call to service support because my phone doesn’t workWho can help me?
Ik ben mijn pukcode kwijt en kan niet in mijn tele 2. Kunnen jullie mij helpen?
Wie o wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik ben mijn pukcode kwijt en kan niet inloggen op mijn tele 2. Alvast bedankt!
Ik ben mijn pukcode kwijt en kan niet inloggen op mijn tele 2. Kunnen jullie mij helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.