beantwoord

Simkaart werkt niet en abonnement overname

  • 1 June 2023
  • 2 reacties
  • 70 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb onlangs mijn nieuwe abonnement op mijn eigen naam gezet ipv op mijn vaders naam, en vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in, met nummerbehoud. Mijn simkaart werkt echter niet. Ik heb zelf een account aangemaakt op mijn Tele2, maar hier ben ik nu geblokkeerd. Ik kon mijn 06-nummer ook niet koppelen, omdat deze al “gekoppeld is aan een ander account”. 

Wat te doen? Ik hoor het graag! Alvast dank!

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 June 2023, 10:51

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dus je had eerst een abonnement met je vaders naam? Toen heb je een nieuwe abonnement afgesloten met nummerbehoud. 

Het lijkt erop dat jouw ‘oude nummer’ nog gekoppeld is aan het abonnement op je vaders naam. Daarom kun je het ook niet overzetten in mijntele2. 

Heb je al een bericht gehad dat het nummer is overgezet? Denk dat het serviveteam je hier het best mee verder kan helpen.

(makkelijker was geweest om een contractovername te doen, dan hoefde je alleen de naam te wijzigen) 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Gabi, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je je nieuwe abonnement op je eigen naam hebt gezet!  @carbear heeft daar zeker een goed punt over het overzetten van je nummer. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je nieuwe abonnement op 28-08-2023 ingaat. Je huidige abonnment loopt namelijk nog tot en met 27-08-2023. Tot die datum kun je nog gebruik maken van je 'oude’ simkaart en MijnTele2-account. Op 28 mei kun je je nieuwe simkaart gebruiken en mij een berichtje sturen, ik kan het oude MijnTele2-account dan loskoppelen, zodat je en nieuw account kunt aanmaken.

Ik hoop dat het zo helemaal duidelijk is! Laat je het ons weten of je met je oude simkaar gewoon weer verbinding hebt? We horen het graag van je! 😊

Reageer