Op 4 oktober 2022 om 11:35 uur heb ik telefonisch mijn abonnement gestopt. Collega zou het in orde maken. Vandaag kom ik er achter dat inmiddels 7 maanden lang vooralsnog is geïncasseerd en het abonnement doorloopt! Dat maakt in totaal 7 x 16 Euro is 112 Euro aan teveel betaalde bedrag.
Vandaag weer gebeld hierover. Weer is beloofd het abonnement te stoppen. Hierover wel een bevestiging ontvangen. Voor de claim over teveel betaalde maanden (30 dagen opzegtermijn) vanaf 4 november 2022 tot 18 juni 2023 ben ik doorverbonden met collega Ajveri (?). De beste collega zegt dat Tele2 de teveel betaalde niet kan terugbetalen, omdat ik in het systeem geen bevestiging van opzegging zichtbaar is.
- Graag verzoek ik dat u het 13 minuten lang durend gesprek van 4 oktober 2022 om 11:35 uur terug luistert hiervoor. Hiernaast is het zichtbaar dat het nummer niet is gebruikt sinds september 2022.
- Daarnaast heb ik nog een telefoonabonnement van Tele2 die ik wel gebruik en ook zelfs al vele jaren (ruim 10 jaar) een thuisinternet abonnement heb van Tele2. Ik ben een vaste klant, en probeer de boel niet te belazeren.