beantwoord

Ingangsdatum nieuw sim only abonnement

  • 30 May 2023
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

Hallo, op dit moment heb ik een sim only abonnement wat afloopt op 31 mei volgens my Tele 2. 

Ik had bij t-mobile een sim only aangevraagd en geannuleerd omdat ik bij Tele 2 een betere bundel kon krijgen. Dus toen heb ik bij Tele 2 een nieuw abonnement afgesloten. 

Nu is het zo dat ik onlangs mijn telefoon heb gereset en daarbij sms'jes kwijt ben geraakt. Ik vraag me af hoe het zit met nummerbehoud en overgang van het ene naar het andere abonnement. 

Nummerbehoud is destijds goedgekeurd, maar de ingangsdatum lag voor zo ver ik me herinner over 2 weken, en niet vanaf 1 juni (dus als het oude abonnement is afgelopen). De nieuwe simkaart heb ik alvast naast mijn oude simkaart in mijn telefoon gestopt.

 

Zouden jullie voor mij kunnen nagaan hoe dit zit? Niet dat ik straks ineens zonder abonnement zit.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 31 May 2023, 16:02

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BullBou, tof om te horen dat je bij ons een betere bundel kon krijgen dan bij onze grote zus T-Mobile! Doordat je nummerbehoud op 12-05-2023 is goedgekeurd loopt je abonnement nog één maandje door en start je nieuwe sim only bij ons op 12-06-2023. Geen zorgen, je komt dus niet opeens zonder abonnement te zitten, je blijft lekker bereikbaar en op de 12e loopt je abonnement vlekkeloos over! Dit is de SMS die je had ontvangen:

Beste klant,
We hebben je vraag om nummerbehoud naar je nieuwe provider goedgekeurd. Vanaf 12-06-2023 kan je nieuwe provider het overnemen. Je Tele2 aansluiting stopt automatisch als dat is gebeurd.
We houden contact, Tele2

Helemaal duidelijk zo? Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 😎

Hey @BullBou, tof om te horen dat je bij ons een betere bundel kon krijgen dan bij onze grote zus T-Mobile! Doordat je nummerbehoud op 12-05-2023 is goedgekeurd loopt je abonnement nog één maandje door en start je nieuwe sim only bij ons op 12-06-2023. Geen zorgen, je komt dus niet opeens zonder abonnement te zitten, je blijft lekker bereikbaar en op de 12e loopt je abonnement vlekkeloos over! Dit is de SMS die je had ontvangen:

Beste klant,
We hebben je vraag om nummerbehoud naar je nieuwe provider goedgekeurd. Vanaf 12-06-2023 kan je nieuwe provider het overnemen. Je Tele2 aansluiting stopt automatisch als dat is gebeurd.
We houden contact, Tele2

Helemaal duidelijk zo? Mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden! 😎

Hey @Marciano van Tele2, bedankt voor je hulp weer! Ik zie dat alles gelukkig goed werkt! Bedankt voor het nakijken!

Reageer