Skip to main content

Simkaart activeren


Ik moet mijn simkaart activeren maar dit lukt niet. Ik moet een sms ontvangen die ik niet ontvang omdat de simkaart niet geactiveerd is

Uitgelichte reactie

5 juni 2023

Hey @cctaverne, allereerst van harte welkom op de Community! Zoals Eric zegt praat je hier voornamelijk met andere klanten, zeker in het weekend. Maar geen zorgen, ik ben er nu weer om je te helpen en ik ga direct aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Als je deze hier aan me doorgeeft samen met het ICC-nummer van je nieuwe simkaart, dan activeer ik direct je simkaart voor je. Dit ICC-nummer bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een actieve simkaart! 😊

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 4 juni 2023

Dan bel je met een ander toestel de klantenservice.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 4 juni 2023

Dat gaat niet ! Kunt u me via deze weg helpen


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 4 juni 2023

Helaas. Je praat hier met andere klanten. Wij kunnen in de Tele2 systemen. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hey @cctaverne, allereerst van harte welkom op de Community! Zoals Eric zegt praat je hier voornamelijk met andere klanten, zeker in het weekend. Maar geen zorgen, ik ben er nu weer om je te helpen en ik ga direct aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Als je deze hier aan me doorgeeft samen met het ICC-nummer van je nieuwe simkaart, dan activeer ik direct je simkaart voor je. Dit ICC-nummer bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een actieve simkaart! 😊


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 5 juni 2023

Verificatie code: 8412154

ICC: [verborgen door moderator]


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Thanks voor de snelle reactie! Ik heb je simkaart direct voor je geactiveerd. Je zal zo direct zien dat 'ie is geactiveerd en dan kun je verbinding maken met ons netwerk.  Merk je over 30 minuten dat je nog geen netwerk hebt, start je toestel dan even opnieuw op. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!