beantwoord

Pukcode van mijn nieuwe abbonement kwijt en heb nog geen MijnTele2 account

  • 10 June 2023
  • 3 reacties
  • 81 x bekeken

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De klantenservice kan ik immers telefonisch niet bereiken aagezien ik mijn SIM niet kan ontgrendelen...

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 June 2023, 10:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Koen, allereerst van harte welkom op de Community! Je pukcode kwijtraken kan de beste overkomen, maar geen zorgen, ik heb je pin- en pukcodes direct naar je gestuurd via de mail. Heb je ze ontvangen? Je kunt straks heel gemakkelijk via deze pagina een MijnTele2-account aanmaken. Heel handig om alles omtrent je abonnement te beheren en in de gaten te houden.

Ik hoop dat je alsnog een heel fijn weekend hebt gehad. Laat het me s.v.p. weten of je de codes hebt ontvangen en of het is gelukt! 😄

Hallo hoe kom ik achter mijn pukcode

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @poppetje90 

Op het 'grote ' simkaart plastic, in mijn.tele2.nl of opvragen bij de klantenservice. 

Reageer