Simkaart activeren

  • 3 June 2023
  • 6 reacties
  • 42 x bekeken

Ik moet mijn simkaart activeren maar dit lukt niet. Ik moet een sms ontvangen die ik niet ontvang omdat de simkaart niet geactiveerd is

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hey @cctaverne, allereerst van harte welkom op de Community! Zoals Eric zegt praat je hier voornamelijk met andere klanten, zeker in het weekend. Maar geen zorgen, ik ben er nu weer om je te helpen en ik ga direct aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Als je deze hier aan me doorgeeft samen met het ICC-nummer van je nieuwe simkaart, dan activeer ik direct je simkaart voor je. Dit ICC-nummer bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een actieve simkaart! 😊

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dan bel je met een ander toestel de klantenservice.

Dat gaat niet ! Kunt u me via deze weg helpen

Reputatie 7
Badge +12

Helaas. Je praat hier met andere klanten. Wij kunnen in de Tele2 systemen. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @cctaverne, allereerst van harte welkom op de Community! Zoals Eric zegt praat je hier voornamelijk met andere klanten, zeker in het weekend. Maar geen zorgen, ik ben er nu weer om je te helpen en ik ga direct aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Als je deze hier aan me doorgeeft samen met het ICC-nummer van je nieuwe simkaart, dan activeer ik direct je simkaart voor je. Dit ICC-nummer bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan heb je binnen no time weer een actieve simkaart! 😊

Verificatie code: 8412154

ICC: [verborgen door moderator]

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor de snelle reactie! Ik heb je simkaart direct voor je geactiveerd. Je zal zo direct zien dat 'ie is geactiveerd en dan kun je verbinding maken met ons netwerk.  Merk je over 30 minuten dat je nog geen netwerk hebt, start je toestel dan even opnieuw op. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer