Dubbel sim only abonnement (dubbel)

  • 21 June 2023
  • 1 reactie
  • 29 x bekeken

Beste Tele2,

Vorig jaar oktober ben ik overgestapt van provider en heb ik een nieuw sim only abonnement bij jullie afgesloten met nummer behoud. Nu blijkt dat het tijdelijke nummer wat ik toen gekregen heb naast mijn eigen nummer is om gezet in een abonnement. Terwijl ik het tijdelijke nummer nooit heb gebruikt en ook de simkaart nooit heb geactiveerd oid. En ik heb dus wel al die tijd betaald voor twee abonnementen terwijl ik er één heb afgesloten. 

Hierover heb ik al contact gehad met de klantenservice en zij hebben het abonnement wat ik niet gebruik en niet heb afgesloten nu gestopt. Alleen geven zij aan dat het niet mogelijk is om het de facturen van dit abonnement te crediteren. Ik had dit volgens hen zelf eerder moeten ontdekken. Dit vindt ik zeer onredelijk omdat het duidelijk een fout is van Tele2 is dat het tijdelijke nummer omgezet is in een abonnement.

Hopelijk kunnen jullie via deze weg wel op een redelijke manier helpen en het de onterechte facturen crediteren of de bedragen verrekenen.

Hoor graag jullie reactie.

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hi @Sds_88, ik heb zojuist gereageerd in je originele topic. Laten we daar verder praten!

Omdat dit een dubbel topic is, sluit ik deze.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Sds_88, ik heb zojuist gereageerd in je originele topic. Laten we daar verder praten!

Omdat dit een dubbel topic is, sluit ik deze.