beantwoord

bkr registratie

  • 15 June 2023
  • 3 reacties
  • 195 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Beste,

 

Graag zou ik mijn bkr registratie laten aanpassen, ik heb het openstaande bedrag zowel aan jullie als aan het incassoburo voldaan. Dus het is dubbel betaald maar de registratie staat er nog. Graag zou ik jullie hiervan de betalingsbewijzen mailen. Echter blijft de registratie op niet afgehandeld. Hierdoor is mijn hyoptheekaanvraag afgewezen. Ik heb telefonisch al meermaals contact met jullie gehad en zou een betalingsbewijs moeten mailen, echter het door jullie telefonisch verstrekte email adres is niet in werking. Uiteraard meermaals contact opgenomen echter kom ik er met jullie helpdesk niet echt uit en doorverbinden met finance is niet mogelijk. Het vlot dus niet echt. 
Zou u de registratie z.s.m. kunnen aanpassen (dit had automatisch al dienen te gebeuren na de betalingen) als het goed is kunt u de gedane betalingen gewoon inzien. En zou u mij het juiste email adres  kunnen sturen waar de betalingsbewijzen heen moeten? Het telefoonnummer waar het om gaat onderstaand:

Tel: [verborgen door moderator]

Overeenkomstnummer: [verborgen door moderator]

icon

Beste antwoord door eric 15 June 2023, 14:58

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @rdgr , welkom bij de community. 

Als een vordering uit handen is gegeven aan een incasso bureau, dan kunnen klantenservice medewerkers niets meer doen. Het incassobureau is jouw contact voor verdere vragen en afhandeling.  Had je die al benaderd? Je zou hen het betalingsbewijs aan het incassobureau moeten sturen. Vaak zit daar een opslag op t.o.v. de originele vordering!

Ik hoop van harte dat je betaling goed geregistreerd wordt, maar dat zal enkel een H (herstel) vermelding bij het BKR opleveren. De originele registratie blijft 5 jaar staan. Het zal van de hypotheek verstrekker afhangen of hij met een dergelijke registratie toch de hypotheek goedkeurd.

Beste @eric,

 

De deurwaarder is volledig betaald, aan tele2 heb ik het bedrag ook volledig betaald en nog steeds gaat het mis en wordt ik terug naar u verwezen voor het aanpassen van de registratie naar H? Het incassoburo heeft de betalingen zelf ontvangen van mij (waarom zou ik hen dan een betalingsbewijs moeten sturen?) Mij wordt door jullie telefonisch verteld dat ik de betalingsbewijzen naar u moet sturen zodat u de registratie aan kan passen. Echter het email adres betalinsbewijs@ werkt niet? 

 

Kunt u op basis van het registratienummer mij een overzicht sturen van de openstaande rekening?


Heeft u ook een juiste email adres voor mij waar ik het betalingsbewijs heen kan sturen?

 

met vriendelijke groet,

 

rdgr

Reputatie 7
Badge +12

Hi @rdgr, wat @eric zegt klopt helemaal! Ik kijk wel graag met je mee voor zover dat nog kan. In je topic had je volgens mij een ander nummer gezet dan waar het over gaat. Stuur me even een privébericht met het 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in en dan kijk ik graag voor je wat er nog bij ons open staat. Ik zie je berichtje tegemoet!

Reageer