Beste,
Graag zou ik mijn bkr registratie laten aanpassen, ik heb het openstaande bedrag zowel aan jullie als aan het incassoburo voldaan. Dus het is dubbel betaald maar de registratie staat er nog. Graag zou ik jullie hiervan de betalingsbewijzen mailen. Echter blijft de registratie op niet afgehandeld. Hierdoor is mijn hyoptheekaanvraag afgewezen. Ik heb telefonisch al meermaals contact met jullie gehad en zou een betalingsbewijs moeten mailen, echter het door jullie telefonisch verstrekte email adres is niet in werking. Uiteraard meermaals contact opgenomen echter kom ik er met jullie helpdesk niet echt uit en doorverbinden met finance is niet mogelijk. Het vlot dus niet echt.
Zou u de registratie z.s.m. kunnen aanpassen (dit had automatisch al dienen te gebeuren na de betalingen) als het goed is kunt u de gedane betalingen gewoon inzien. En zou u mij het juiste email adres kunnen sturen waar de betalingsbewijzen heen moeten? Het telefoonnummer waar het om gaat onderstaand:
Tel: sverborgen door moderator]
Overeenkomstnummer: sverborgen door moderator]