De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
ik heb vandaag in de tele2 app mijn databundel en sms/belbundel veranderd naar unlimited en dit zou per direct ingaan, de sms-bundel stond gelijk goed als unlimited in de app maar mijn databundel staat bij het “overzicht” in de app nog op 7GB (mijn oude bundel) terwijl deze wel als veranderd staat bij “abonnement” in de app
Mijn nummerbehoud gaat 7 juli in maar ik ben op vakantie en heb mijn nieuwe simkaart niet bij mekan de ingangsdatum worden verlengd naar 20 juli? groeten Brenda
Ik heb via belsimpel een aanvraag gedaan voor een onbeperkt abonnement van Tele2 gedaan. Maandelijks opzegbaar. Ik kring een mailtje waarin staat dat ik als klant geweigerd ben. Ik heb geen schulden en mijn ouders ook niet. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vonden het ook raar aangezien het om een sim-only abonnement gaat. Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
zo ik heb vorig week maandag een abonnement aangeschaft waar bij ik mij nummer behoud zo tele2 heeft me en simkaart gestuurd maar mij oude simkaart(van Vodafone ) werk nog en die nieuwe is nog steeds niet geactiveerd kan iemand me help hier
Hallo!Over 3 dagen gaat mijn nieuwe abonnement in bij Tele2. Mijn huidige abo is ook van Tele2, dat was een abo met een toestel. Mijn nieuwe abo is een Sim only abonnement, maandelijks opzegbaar. Nu vroeg ik mij af of ik daarvoor dus een nieuwe simkaart nodig heb en of ik die zelf moet bestellen of dat die morgen nog in de bus ligt?alvast bedankt ! Merel
Goedemiddag,sinds jullie de webpagina hebben vernieuwd, heb ik problemen met inloggen.ik kan mijn data bundel niet meer in zien.Als ik dan wil inloggen krijg ik steeds te zien; account migratie mislukt. Ik denk dat hier vast meer klachten over zullen plaats vinden bij jullie. ik had geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar had toen maar liefst 51 wachtenden voor me. Daar was natuurlijk niet op af te wachten. heel graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u. vriendelijke groeten, Elvira Bosman
Ik zou mijn oude contract op willen vragen. Graag ontvang ik een volledig kopie van mijn dossier met betrekking tot mijn telefoonnummer (die ik liever niet hier deel) voor de gehele periode en/of perioden dat ik klant ben geweest bij Tele 2. Waar kan ik dat opvragen? Andere topics met dezelfde vraag stonden deze links vermeld: https://consumer.tele2.nl/applications/machform/view.php?id=166623&_ga=2.166331709.2089232258.1548054628-1756992999.1548054628&_gac=1.216321442.1548067795.EAIaIQobChMI4-zQ79n-3wIVAoGyCh2yVg0AEAAYASAAEgKKPvD_BwE en https://www.tele2.nl/media/pdf/formulieren/aanvraagformulier-inzage-persoonsgegevens.pdf Maar deze links zijn niet bruikbaar of kunnen de pagina niet vinden. Ik hoor graag hoe ik hiermee geholpen kan worden. Via de telefoon heb ik het al geprobeerd, maar daar vond ik de wachtrij wel erg lang. Alvast bedankt! Mvg, Myrthe
Hi! Er staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb enkele dagen gelden een nieuwe telefoon besteld met nummerbehoud. Ik gebruik nog mijn huidige telefoon, omdat de nieuwe nog niet binnen is. Ik zag online dat door het verlengen/omzetten van een abonnement dit soort problemen kunnen ontstaan. Aan/uit zetten en simkaart schoon maken al geprobeerd. Kan iemand mij helpen?
Sinds 3 dagen kunnen we onmogelijk bellen of gebeld worden, de beller hoort mij wel maar ik de beller niet. Bij telefoon winkel geweest en alle opties geprobeerd maar niets helpt. Blijkt dat er voorwerk is voor het onderhoud 1 en 2 juli.Zijn veel klachten hierover in de regio Bergen nh en Alkmaar.Hopelijk is dit snel verholpen🥺
Hoi! Ik ben op zoek naar mijn contract met Tele2. Echter staat er bij mijn account het volgende:‘Ben jij op zoek naar je contract, ga dan naar de Tele2 partner waar jij je abonnement hebt afgesloten.’Nu heb ik een contract afgesloten bij Tele2, ongeveer 1,5 jaar geleden en ik weet niet bij welke partner ik nu zit. Hoe kan ik mijn contract nou vinden? Groetjes,Marieke
Beste Tele 2Ik heb onlangs een Tele2 abonnement aangeschaft voor mijn moeder. De simkaart is geleverd met het Tele 2 contract. Ook kregen we bericht dat maandag 21 juni het nummer zou worden overgezet naar tele2. Echter krijgen we constant de melding 'Simkaart niet geregisteerd', en kunnen mobiele netwerken niet gebruikt worden en kan er niet worden gebeld. Ook zag ik dat het mobiele nummer en het simkaartnummer in het contract niet overeenkomen met het huidige nummer en het nummer op de ontvangen simkaart. Misschien dat het hier fout loopt. Ik hoor graag wat we hieraan kunnen doen.
Goedeavond Tele2 Ik heb sinds vandaag 5G abboment en wilde dit ook aanpassen, echter heb ik bij mijn instellingen niet de optie om het om te schakelen naar 5G. Hoe kan dit en hoe kan ik dit veranderen? Met vriendelijke groet, Christel Ubachs
Kan ik een verzekering aansluiten op mijn abonnement?
I have 3 subscriptions to Tele2. Same name, same email. Since some months I receive 3 separate invoices by email for them and I can access only the data for one of them via Mijn Tele2. Any idea how I can access all of them via the app or Mijn Tele2?
Ik wil mijn huidige abonnement verlengen maar nog even geen nieuwe telefoon, doet het namelijk nog prima.Kan ik nu voor sim-only kiezen en dan over 7 maanden alsnog een nieuw toestel bestellen bij Tele2?Als ik de mogelijkheid om later alsnog een nieuw toestel te bestellen wil behouden voor welk sim-only abonnement moet ik dan kiezen?Mijn voorkeur gaat uit naar een abonnement met de laagste kosten ( 2 jaar ) maar kan ik dan ook later nog besluiten om alsnog een nieuw toestel te bestellen?
Goede dagIk ben sinds 20 december 2020 niet meer woonachtig in Nederland en heb dat duidelijk aangegeven via een van de tele2 medewerkster. Ik zie dat er nogsteeds geld van mijn rekening wordt afgetrokken en dat er een verzoek is verstuurd naar een incassobureau. Kunt u misschien voor mij kijken waar het probleem vandaar komt ? Want ik heb duidelijk aangegeven dat ik terug kom naar het land van herkomst, maar er is iets verkeerd gegaan Ik hoor het van u
Beste tele 2, Voor een paar weken geleden heb ik met jullie gebeld omdat er volgens jullie een betaalachterstand was die ik niet eens heb (betaal altijd netjes optijd)1 van uw medewerkers heeft gezegd dat de facturen netjes zijn verwerkt dus dat er geen probleemzou moeten ontstaan. Maar het volgende is gebeurd: ik ben gisteren van alles afgesloten.zouden jullie dit willen herstellen? Want dit klopt niet. Mvg, T.C. van Alphen
hey, Ik ben mijn kaart met pukcode kwijt en kan dus niet meer inloggen op mijn telefoon.ik had nog geen mijntele2 account gemaakt met een gelinkt telefoon nummer dus kan niet reageren op het bericht dat mij verstuurd is. kan iemand mij hier mee helpen? mvg,Marius Kulpe.
Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en mijn oude simkaart geblokkeerd. Ik heb zojuist mijn nieuwe simkaart ontvangen en wil deze vanzelfsprekend direct activeren omdat ik niet bereikbaar ben. Alleen lukt het activeren niet want ik krijg een sms controle en een sms controle werkt niet als de simkaart zelf nog niet geactiveerd is. Hoe kan ik mijn simkaart activeren?
Helaas heb ik met Tele2 Unlimited Data geen bereik op de camping, opzeggen online gaat helaas niet, via de chat ging ook niet……. ergernis stijgt, moet je bellen…. en dan…… Krijg je gelijk een super vriendelijke medewerker aan de lijn, die hoort dat je het abonnement niet kan gebruiken vanwege geen bereik en zorgt ervoor dat het abonnement stopt. Zonder er nog iets uit te willen halen. Echt een super groot compliment voor deze medewerker!!!!!! Door zijn reactie en actie zorgt het ervoor dat ik dit verhaal met vrienden zal delen en in de toekomst zal kijken of er inmiddels een betere dekking is. Want ik kreeg het gevoel dat het om mij ging. Bij de chat kreeg ik dat totaal niet, toen was het gelijk, we gaan eerst eens kijken of dat contractueel wel mag etc etc.Zo zie je weer dat klantvriendelijkheid vaak uit de mensen zelf komt. Hopelijk kan deze medewerker (telefonisch call center) een voorbeeld zijn voor zijn collega’s. Nogmaals dank en zodra er dekking is ben ik uiteraard terug! Met vr
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vanwege het vernieuwede netwerk. Maar echter kan ik deze niet activeren. Ik ontvang namelijk geen SMS. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Ik heb een nieuwe simkaart maar de activatie met de 19 cijferige code werkt niet. Ik ontvang geen sms met code. Wie kan mij helpen?
Beste, Tot mijn verbazing kwam ik deze maand kwam ik twee afschrijvingen op mijn rekening tegen. Ik kwam na veel bellen met de Tele2 klantenservice achter dat ik momenteel twee abonnementen heb waar ik maar eentje gebruik maak.Dit is gebeurd in de periode dat ik mijn abonnement wilde verlengen en het moment ik doorklikte een storing op de website kwam. Vervolgens heb ik voor de twee de keer succesvol mijn abonnement verlengt en kreeg ik een aantal mailtjes binnen dat de aanvraag is gelukt.Omdat ik ook die zelfde tijd een mail binnen kreeg dat het tijd werd om mijn abonnement te verlengen raakte ik het overzicht kwijt wat wat was en na bellen scheen het allemaal goed te gaan. tot vandaag.Ook heb ik de tele2 app gebruikt om te kijken welke mobiele abonnementen lopen maar helaas stond er en nu nog steeds alleen mijn huidige abonnement op.Ik heb schijnbaar een abonnement die mijn huidige nummer (nummerbehoud) die goed is en een ander nummer zonder nummerbehoud die onjuist is aangeschaft.
Goedemorgen dame/heer,Als gezin gaan wij dit jaar voor 4 weken naar een camping in Frankrijk. Dit zal eenmalig zijn, volgend jaar gaan wij weer naar de camping in Spanje. De camping in Spanje heeft wifi, de camping in Frankrijk echter niet.Om toch gebruik te kunnen maken van onze devices wil ik dit jaar in Frankrijk een aangeschafte mifi-router gaan gebruiken. Om die reden ben ik dus op zoek naar een simkaart, maandelijks opzegbaar en met een onbeperkte internet bundel.Na veel zoeken ben ik bij een simkaart van Tele2 uitgekomen (die van € 27, eenmalig €20, maandelijks opzegbaar, Unlimited GB/bel/sms en 4G). Ik heb de volgende vragen:ik betaal dus genoemde bedragen, zonder andere extra's?na de vakantie direct opzegbaar, hoe doe ik dit en wanneer is simkaart opgezegd?Alvast bedankt voor jullie reactie.Een hartelijke groet,Frank
Hey, ik heb zojuist een nieuwe abonnement afgesloten, alleen ben ik zeker dat ik heb geselecteerd dat ik mijn nummer wil houden… Alleen in de bevestigings email staat dat het niet zo is, mijn oude nummer zit al bij tele2 alleen staat op een andere ID naam… Nu wil ik graag mijn nummer nog behouden, kan dat?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.