Skip to main content

Beste Tele 2

Ik heb onlangs een Tele2 abonnement aangeschaft voor mijn moeder. De simkaart is geleverd met het Tele 2 contract. Ook kregen we bericht dat maandag 21 juni het nummer zou worden overgezet naar tele2. Echter krijgen we constant de melding 'Simkaart niet geregisteerd', en kunnen mobiele netwerken niet gebruikt worden en kan er niet worden gebeld. Ook zag ik dat het mobiele nummer en het simkaartnummer in het contract niet overeenkomen met het huidige nummer en het nummer op de ontvangen simkaart. Misschien dat het hier fout loopt.

 

Ik hoor graag wat we hieraan kunnen doen.

 

 

 

Als het nummer 21 juli wordt overgezet, zal het nu nog niet werken.


Bas had 21 Juni geschreven!

Kun je morgenvroeg even 020-7544444 bellen.

Dan komt alles goed. 


Zodra je op de oude simkaart geen bereik meer hebt, dan pas kan je de nieuwe simkaart gaan gebruiken. Het kan zijn dat de nieuwe simkaart geactiveerd moet worden door de klantenservice.