Skip to main content
Antwoord

Contract opvragen

  • June 26, 2021
  • 3 reacties
  • 899 x bekeken

mariekefreyajanet

Hoi!

 

Ik ben op zoek naar mijn contract met Tele2. Echter staat er bij mijn account het volgende:

‘Ben jij op zoek naar je contract, ga dan naar de Tele2 partner waar jij je abonnement hebt afgesloten.’

Nu heb ik een contract afgesloten bij Tele2, ongeveer 1,5 jaar geleden en ik weet niet bij welke partner ik nu zit. Hoe kan ik mijn contract nou vinden?

 

Groetjes,

Marieke

Beste antwoord door pipodeclown

Waarschijnlijk ben je klant geworden toen het oude klanten systeem nog werd gebruikt, het nieuwe systeem ziet je dan mogelijk als geworven via een externe verkoper. Bel de klantenservice of wacht hier op een Tele2 moderator om je te helpen met je contract.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • June 26, 2021

Heb je destijds een bestelling rechtstreeks bij Tele2 geplaatst of bij een andere winkel, zoals mobiel.nl, belsimpel, MediaMarkt, etc?


mariekefreyajanet

Rechtstreeks bij Tele2!


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 26, 2021

Waarschijnlijk ben je klant geworden toen het oude klanten systeem nog werd gebruikt, het nieuwe systeem ziet je dan mogelijk als geworven via een externe verkoper. Bel de klantenservice of wacht hier op een Tele2 moderator om je te helpen met je contract.