Skip to main content

Hi! Er staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Ik heb enkele dagen gelden een nieuwe telefoon besteld met nummerbehoud. Ik gebruik nog mijn huidige telefoon, omdat de nieuwe nog niet binnen is. Ik zag online dat door het verlengen/omzetten van een abonnement dit soort problemen kunnen ontstaan. Aan/uit zetten en simkaart schoon maken al geprobeerd. Kan iemand mij helpen?

Ben je overgestapt van een andere provider of is het een verlenging?

In het eerste geval: wat was de datum van de overstap> Pas daarna kan je de nieuwe SIM gebruiken..


Hoi @Charlotte.vh,
Welkom op de Community! Ik kijk meteen mee met jouw simkaart.

Wat tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je een foutje had gemaakt. In plaats van een verlenging had je een nieuw abonnement aangevraagd, dit heb je gister al met mijn collega’s rechtgezet. Goed bezig! Werkt jouw simkaart nu weer?

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar!