Hey, ik heb zojuist een nieuwe abonnement afgesloten, alleen ben ik zeker dat ik heb geselecteerd dat ik mijn nummer wil houden… Alleen in de bevestigings email staat dat het niet zo is, mijn oude nummer zit al bij tele2 alleen staat op een andere ID naam… Nu wil ik graag mijn nummer nog behouden, kan dat?
Bel morgenvroeg 020-7544444.
Dit is de snelste manier.
Dan kun je alles meteen regelen.
Als het te behouden nummer op iemand anders zijn naam staat zul je eerst een contract overname moeten doen en dan verlengen. Een contract overname kan alleen als er geen toestel bundel meer op het contract zit.
Dus zoals
Precies, als het bestaande contract niet op jouw naam staat, dan is het nummer niet van jou en kan je het ook niet behouden. De huidige contractant kan het abonnement opzeggen en dan bestel jij een nieuw/eigen abonnement met nieuw/eigen nummer, of je neemt middels een contract overname het abonnement met nummer over van de huidige contractant.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.