Beste,
Tot mijn verbazing kwam ik deze maand kwam ik twee afschrijvingen op mijn rekening tegen.
Ik kwam na veel bellen met de Tele2 klantenservice achter dat ik momenteel twee abonnementen heb waar ik maar eentje gebruik maak.
Dit is gebeurd in de periode dat ik mijn abonnement wilde verlengen en het moment ik doorklikte een storing op de website kwam. Vervolgens heb ik voor de twee de keer succesvol mijn abonnement verlengt en kreeg ik een aantal mailtjes binnen dat de aanvraag is gelukt.
Omdat ik ook die zelfde tijd een mail binnen kreeg dat het tijd werd om mijn abonnement te verlengen raakte ik het overzicht kwijt wat wat was en na bellen scheen het allemaal goed te gaan. tot vandaag.
Ook heb ik de tele2 app gebruikt om te kijken welke mobiele abonnementen lopen maar helaas stond er en nu nog steeds alleen mijn huidige abonnement op.
Ik heb schijnbaar een abonnement die mijn huidige nummer (nummerbehoud) die goed is en een ander nummer zonder nummerbehoud die onjuist is aangeschaft.
Kunnen jullie mij een oplossing geven om het nummer zonder nummerbehoud op te zeggen en tevens de abonnementskosten terug gestort te krijgen?