Skip to main content

Beste tele 2,

 

Voor een paar weken geleden heb ik met jullie gebeld omdat er volgens jullie een betaalachterstand was die ik niet eens heb (betaal altijd netjes optijd)

1 van uw medewerkers heeft gezegd dat de facturen netjes zijn verwerkt dus dat er geen probleem

zou moeten ontstaan. Maar het volgende is gebeurd: ik ben gisteren van alles afgesloten.

zouden jullie dit willen herstellen? Want dit klopt niet.

 

Mvg,

 

T.C. van Alphen

Hoi @Talitha91,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw factuur.

Een achterstand komt meestal niet vanzelf, het systeem houdt dit echt goed bij. Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je in maart een bedrag hebt gestorneerd. Dit bedrag staat nog open vandaar dat er nu een blokkade is. Ik verzoek je om snel in te loggen op MijnTele2 want dan kan je gelijk jouw factuur betalen. Ik zal dit delen met mijn collega.

Als je betaald hebt dan wordt de blokkade binnen een uur verwijderd. Lukt het niet stuur mij dan een privebericht, ik kijk meteen met je mee. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!