Compliment Klantenservice Tele2 opzeggingen

  • 7 June 2021
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

Helaas heb ik met Tele2 Unlimited Data geen bereik op de camping, opzeggen online gaat helaas niet, via de chat ging ook niet……. ergernis stijgt, moet je bellen…. en dan……

 

Krijg je gelijk een super vriendelijke medewerker aan de lijn, die hoort dat je het abonnement niet kan gebruiken vanwege geen bereik en zorgt ervoor dat het abonnement stopt. Zonder er nog iets uit te willen halen. Echt een super groot compliment voor deze medewerker!!!!!! Door zijn reactie en actie zorgt het ervoor dat ik dit verhaal met vrienden zal delen en in de toekomst zal kijken of er inmiddels een betere dekking is. Want ik kreeg het gevoel dat het om mij ging. Bij de chat kreeg ik dat totaal niet, toen was het gelijk, we gaan eerst eens kijken of dat contractueel wel mag etc etc.

Zo zie je weer dat klantvriendelijkheid vaak uit de mensen zelf komt. Hopelijk kan deze medewerker (telefonisch call center) een voorbeeld zijn voor zijn collega’s.

 

Nogmaals dank en zodra er dekking is ben ik uiteraard terug!

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis


2 reacties

Reputatie 6

Wat een leuk bericht, dank je wel @dareniers!

Dat is inderdaad goede service. Zo zijn er nog genoeg medewerkers die dat dagelijks, en ieder gesprek weten te leveren. Naja ieder, iedereen heeft weleens mindere momenten natuurlijk. We zijn ‘slechts mensen. 

Het wordt misschien onderschat, zulke berichten zijn erg waardevol om te krijgen. Zorgen ervoor dat die glimlach (en bijbehorende service) blijft. 

Weet je de naam van de medewerker nog? Alleen de voornaam graag, mocht je de achternaam weten mag je die mij via een privébericht sturen. Dan zal ik doorgeven dat Dennis in ieder geval heel erg blij is. :grin: 

Reputatie 6

Een vogeltje fluisterde me net in dat het om Nouri gaat.

We geven het gelijk door, Dennis!

Reageer