Skip to main content
beantwoord

aanvraag bij belsimpel niet geaccepteerd


Ik heb via belsimpel een aanvraag gedaan voor een onbeperkt abonnement van Tele2 gedaan. Maandelijks opzegbaar. Ik kring een mailtje waarin staat dat ik als klant geweigerd ben. Ik heb geen schulden en  mijn ouders ook niet. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vonden het ook raar aangezien het om een sim-only abonnement gaat. Ik zou graag willen weten hoe dit kan.

Beste antwoord door Jacco

JoaoTavares schreef:
pipodeclown schreef:

Ben je minimaal 18?

Ik ben 19 jaar

Check alle gegevens en probeer anders je aanvraag opnieuw te doen. Tele2 mag altijd "risico klanten" weigeren, ook voor een simonly.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • 29 juni 2021

Hoi,

 

Is het misschien voorgekomen dat er iets bij de aanmelding niet goed is ingevuld? En heb je het al via de Tele2 zelf geprobeerd? 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 29 juni 2021

Ben je minimaal 18?


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 30 juni 2021
pipodeclown schreef:

Ben je minimaal 18?

Ik ben 19 jaar


Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 225 reacties
  • Antwoord
  • 30 juni 2021
JoaoTavares schreef:
pipodeclown schreef:

Ben je minimaal 18?

Ik ben 19 jaar

Check alle gegevens en probeer anders je aanvraag opnieuw te doen. Tele2 mag altijd "risico klanten" weigeren, ook voor een simonly.


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 3 juli 2021

Wat houdt een "risico klant" in? Ik heb nooit rood gestaan, ik heb andere abbonementen zoals sportschool en noout betaling gemist. Ik heb al 3 jaar een inkomen elke maand. Dus ja wat draag ik voor risico met me mee?


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 3 juli 2021

Zonder telefoon zal het de inkomenstoets niet zijn. Het zou iets met je ID of ooit een onbetaalde factuur bij een telefoon provider kunnen zijn. Gebeurt hetzelfde als je de aanvraag bij Tele2 doet? Heb je nummerbehoud aangevraagd en zo ja, tot wanneer loopt je bestaande abonnement?


Raaf12
  • Forum Expert
  • 743 reacties
  • 5 juli 2021

Vreemd dat moeten raden waarom de weigering er is. Belsimpel moet dat gewoon zeggen.