De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Ik ben mijn Puk code kwijt en mijn Tele2 account was blijkbaar niet gekoppeld. Kan er iemand helpen om mijn Puk code te regelen ?
Ik zit nu in Panama en wil Oranje bestellen. Mijn SMS naar 1280 faalt echter. Komt melding dat er een fout 50 optreedt. Overigens blijkt deze fout ook bij SMS naar andere nummers op te treden. Heel vervelend!
Hoi! 👋🏽 Ik ben in het buitenland (Tanzania) en heb hier een eSim gekocht (via Airalo, netwerk Vodacom), die ik wil toevoegen aan mijn telefoon. Het lukt mij niet om de eSim toe te voegen. Ik krijg de melding “Niet mogelijk om wijziging mobiel abonnement te voltooien. Je mobiele abonnement kan niet worden geconfigureerd. Probeer het later opnieuw.”Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb een iPhone 12, lopend Tele2 abonnement (fysieke sim) en voor zover ik kan zien geen simkaart blokkade (via Instellingen > Algemeen > Info). Een eSim toevoegen zou dus mogelijk moeten zijn. Hoor het graag!
Hello,I had a monthly cancellable subscription in Tele2. On its initial days, I called the customer service and requested the cancellation. The agent told me that cancellation would normally be effective 1 month later, but he said he will do an adjustment and it will be cancelled after 15 days.I said okay, he sent me a confirmation, and I accepted it. This call happened on 14 May 2022. On June, I received the invoice (number 901459804601), and I thought it will be the final one. Its been paid with automatic incasso. However, in July, I received a new invoice (number 901463749539) with some costs and discount. In the Tele2 Account Overview page, it says my contract has ended under the mobile number. My client number is 1.21299135.Could you please help me with understanding these invoices, and if my subscription is cancelled and I will no longer receive invoices? Kind regards.Mustafa
Hoi, Ik wil graag mijn simkaart activeren en daarvoor moet ik opbellen. Ik zit echter thuis zonder werkende simkaart dus ik kan helaas niet opbellen. De chatbot verbind mij niet door met de klantenservice helaas. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes!
Ik heb een Sim kaart ontvangen voor mijn nieuwe abonnement bij jullie. Maar hij is maar eenzijdig geactiveerd lijkt het wel. Ik kan sms codes ontvangen. Maar zelf bellen sms’en of internetten kan ik niet. Het 06 nummer waar het omgaat staat in me profiel. Klant nummer weet ik niet aangezien die nog niet is toegewezen.
Ik heb diverse topics gelezen over het verhogen en verlagen van je bundel maar toch snap ik het nog niet helemaal. Daarom dit concrete voorbeeld scenario.Mijn situatie: ik heb een contract tot 12 aug 2022 met een bundel van 1GB.Stel ik verhoog per 10 juli 2022 de bundel naar 4GB. Ik heb begrepen dat die direct ingaat, dus ik betaal een hogere prijs over de periode 10-31 juli.Kan ik bijv per 28 juli de bundel weer verlagen? Ik las ergens maximaal 1 maal per kalendermaand verhogen/verlagen, maar is dat 1 maal verhogen plus 1 maal verlagen, of maximaal 1 wijziging per maand (verhoging of verlaging)?Stel het eerste. Wanneer gaat die verlaging in? Direct of pas per de 1e dag van de volgende maand?Stel even het laatste, dus dat ik pas weer in augustus kan verlagen. En stel dat ik op 1 augustus weer verlaag tot 1GB. Gaat dan de verlaging pas de volgende factuur periode in (heb ik ergens gelezen) dus pas per 1 sept, m.a.w. betaal ik dan ook in augustus nog voor de hogere bundel? En hoe lang da
Ik heb op 10 juli mijn abonnement verlengt met toestel. Alleen lukt de eenmalige kosten niet om over te boeken via Ideal. De transactie wordt steeds afgebroken heb het meerdere malen geprobeerd maar wordt steeds afgebroken
How long would it take to port a number from a prepaid Lebara sim? No credit or contract currently
Afgelopen vrijdag heb ik een Sim only abonnement aangeschaft met nummer behoud. Nu duurt het een maand voordat mijn nummer wordt overgezet van KPN naar tele2. Hier zit ik niet op te wachten en wil graag met de huidige simkaart die ik nu heb er toch voor kiezen om geen nummerbehoud te houden. Alleen staat er op mijn Sim al wel aangegeven dat ik mijn nummer wil houden. Kan ik dit aanpassen zodat mijn simkaart nu wel werkt? Als dat niet kan zou ik dan gebruik kunnen maken van mijn 14 dagen bedenk tijd en direct een nieuw abonnement afsluiten zonder nummer behoud?
Oke, het zit dus zo…tijdje terug een Simkaart gekregen met puckcode natuurlijk, alleen heb ik de simkaart nooit geactiveerd omdat het niet nodig was en ik puur een telefoon nodig had. nu ben ik de simcode en pukcode kwijt, en kan ik die niet opvragen via mijnTele2 omdat ik mijn abonnement niet kan koppelen. wat te doen? 😅
Beste tele2, mijn telefoon is gehackt op een manier dat ze ook toegang hebben tot al mijn apps. Dit is ook de reden dat ik niet meer in kan loggen in mijn gmail en mijn tele2. Graag zsm het simkaart van [verborgen door moderator] blokkeren en mijntele2 account tijdelijk blokkeren
Goedendag, Gister had ik een nieuw abonnement (Vodafone) met nummerbehoud aangevraagd. Ik kreeg vanochtend een mail binnen van de reseller dat mijn huidige abonnement door loopt tot 19 maart 2023. Terwijl de eind datum 31 juli 2022 zou zijn en heb ik een periode van 0 maanden. Waarom kan ik nog niet overstappen terwijl de einddatum al verstreken is. Graag verneem ik van je. Met vriendelijke groet, Chi
Goedemorgen,Om mijn sim te gebruiken nadat ik mijn telefoon aan en uit had gezet moest ik mijn pin en puk code invoeren. Deze ben ik echter kwijt en wil ik graag opvragen. Ik kan hiervoor de klantenservice niet bellen omdat ik niet kan bellen, en ik kan ook niet regelen via de app van tele2 omdat ik dan mijn nummer via sms moet bevestigen (en ik ontvang nu geen sms). Kunt u mij misschien helpen? Ik hoor het heel graag!groeten van Willemijn
Hallo,Ik heb zojuist een nieuwe simkaart binnen gekregen, maar ik krijg hem maar niet geactiveerd. Hij vraagt telkens om een code die ik niet binnen krijg..Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb al een tijdje een abonnement bij tele2 op mijn iphone maar nog nooit iets gedaan op mijn tele2 mijn telefoon is helaas kapot gegaan en doet ongeveer niks meer vandaar dat ik een nieuwe telefoon wil kopen bij het abonnement wat ik al heb alleen kan ik niet registeren met mijn abonnement bij mijn tele2 sinds ik geen sms kan ontvangen hoe kan ik een nieuwe telefoon kopen op het zelfde abonnement nu?
Hoi! Ik heb een online abonnement afgesloten, ik heb de Tele2-simkaart ontvangen, ik heb hem in mijn telefoon gedaan, ik heb een signaal maar ik kan niet bellen, berichten verzenden of internetten. Wat gebeurt er?
Ik heb mijn PUK code nodig, helaas zit ik in het buitenland dus kan ik die niet vinden. Hiernaast heb ik ook het probleem dat ik geen account kan maken in mijn tele2 omdat er staat dat mijn nummer al aan een ander account is gekoppeld. Ik kan nu niks meer. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Hi, originally I purchased a sim-only subscription with number portability from my existing Lebara number, from Mediamarkt store. But I have canceled the number porting since I found out that the porting will only finished 2 months from now. Having canceled the porting, I still can’t activate the sim at all, I always get this error if I try to activate sim or adding sim to my tele2.nl account
Sinds een paar dagen kan ik in de app mijn dagelijks dataverbruik niet meer zien, het blijft staan op 10GB beschikbaar van de 10GB per dag, ongeacht hoe veel of weinig ik gebruik.Ook krijg ik geen SMS meer bij 80% of 100%, ik merk pas dat ik aan de limiet zit als de verbinding uitvalt. Dan kan ik wél een BundelBooster aanzetten, en daarvan krijg ik dan wél een SMS bevestiging.'t Is geen ramp, maar wel onhandig :)
Hi Ik heb abbonement met 200 minuten bellen in nederland en europa. Ik heb paar keer belgie etc gebeld en er word gewoon kosgen in rekening gebracht hoe kan dit??
Hallo Tele2,ik ben mijn puk code kwijt, maar kan deze niet terugvinden in mijnTele2 omdat mijn contract niet gekoppeld is. En om mijn contract te koppelen, wordt er een code naar mijn telefoon gestuurd waar ik dus niet in kan...\is er een andere manier waarop ik mijn puk code kan opvragen op dit moment?
Wil iemand me alsjeblieft helpen om mijn simkaart te activeren? Ben al twee dagen niet bereikbaar
Hoi, ik heb nu een abonnement 5GB + 200 Bel/SMS + 3gb ivm klanten voordeel. Ik ben al twee keer door mijn belbundel heen en wil deze daarom misschien wijzigen naar Unlimited Bel/SMS. Alleen wanneer ik de wijziging wil doorvoeren in mijn tele2 omgeving dan wordt het klantenvoordeel niet doorgerekend dus ik weet niet wat de prijs per maand gaat worden. Kan iemand aangeven wat mijn kosten per maand zijn wanneer ik 5GB + Unlimited Bel/SMS met klantvoordeel aanzet?
Moderator graag mijn gegevens verwijderen uit mijn bericht. Ik kan dit zelf niet doen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.