beantwoord

Simkaart met nummerbehoud werkt niet

  • 13 July 2022
  • 4 reacties
  • 138 x bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik een Sim only abonnement aangeschaft met nummer behoud. Nu duurt het een maand voordat mijn nummer wordt overgezet van KPN naar tele2. Hier zit ik niet op te wachten en wil graag met de huidige simkaart die ik nu heb er toch voor kiezen om geen nummerbehoud te houden. Alleen staat er op mijn Sim al wel aangegeven dat ik mijn nummer wil houden. Kan ik dit aanpassen zodat mijn simkaart nu wel werkt? Als dat niet kan zou ik dan gebruik kunnen maken van mijn 14 dagen bedenk tijd en direct een nieuw abonnement afsluiten zonder nummer behoud?

icon

Beste antwoord door eric 13 July 2022, 16:43

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Wat is de reden dat je direct van je KPN abo af wilt?  Je opzegtermijn bij KPN is in ieder geval 1 maand. Je kan wel per direct een Tele2 abo nemen, maar dan betaal je een maand dubbel.

Als je de procedure nu stopzet, Loopt je KPN abo dan door of is deze nu met ingang van over een maand opgezegd ?

Wat is de reden dat je direct van je KPN abo af wilt?  Je opzegtermijn bij KPN is in ieder geval 1 maand. Je kan wel per direct een Tele2 abo nemen, maar dan betaal je een maand dubbel.

Als je de procedure nu stopzet, Loopt je KPN abo dan door of is deze nu met ingang van over een maand opgezegd ?

Ik heb geen abonnement bij KPN ik had daar een pre kaartje. Ik heb een abonnement genomen voor betere 4g maar die kan ik pas over een maand gebruiken. Maar ik zou die graag nu willen gebruiken maar dat kan niet omdat mijn nummer behoud een maand gaat duren. 

Wat is de reden dat je direct van je KPN abo af wilt?  Je opzegtermijn bij KPN is in ieder geval 1 maand. Je kan wel per direct een Tele2 abo nemen, maar dan betaal je een maand dubbel.

Als je de procedure nu stopzet, Loopt je KPN abo dan door of is deze nu met ingang van over een maand opgezegd ?

Ik heb geen abonnement bij KPN ik had daar een pre kaartje. Ik heb een abonnement genomen voor betere 4g maar die kan ik pas over een maand gebruiken. Maar ik zou die graag nu willen gebruiken maar dat kan niet omdat mijn nummer behoud een maand gaat duren. 

Dus ik betaal nu een maand zonder dat ik er gebruik van kan maken…

Reputatie 7
Badge +12

Je betaald pas het abonnement aan Tele2 zodra het nummer van KPN naar de Tele2 simkaart wordt gedaan. Met prepaid zou dat normaal in een dag of of 10 moeten gebeuren.  Maar de latende partij, KPN, is leidend wanneer ze jouw nummer vrijgegeven. Tele2 heeft dat overgenomen. 

Reageer