beantwoord

Problemen met iDEAL

  • 13 July 2022
  • 2 reacties
  • 54 x bekeken

Ik heb op 10 juli mijn abonnement verlengt met toestel. Alleen lukt de eenmalige kosten niet om over te boeken via Ideal. De transactie wordt steeds afgebroken heb het meerdere malen geprobeerd maar wordt steeds afgebroken 

icon

Beste antwoord door Btisam 15 July 2022, 08:09

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Btisam,

Allereerst super tof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging! Je hebt ook een top toestel gekozen zie ik. Op dit moment is het bij ons bekend dat niet alle betalingen helemaal vlekkeloos gaan. Wat we het beste kunnen doen is dat ik je bestelling annuleer en dat je even belt met mijn collega's van Sales. Zij kunnen je bestelling dan opnieuw plaatsen en van wat ik hoor is dat je via hun een 'nieuw’ betaallinkje krijgt, waarmee het wel moet lukken. Je kunt ze bereiken op 0800-1602.

Laat je het me weten of ik je bestelling kan annuleren? Dan doe ik dit direct.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😊

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano, 

het is uiteindelijk wel gelukt met betalen heb het via de random reader gedaan dat lukte wel in een keer zonder afgebroken te worden. 
 

mijn bestelling hoeft dus niet geannuleerd te worden. 
 

bedankt voor je reactie. 
 

groet, 

Btissam