Skip to main content

Hallo Tele2,

ik ben mijn puk code kwijt, maar kan deze niet terugvinden in mijnTele2 omdat mijn contract niet gekoppeld is. En om mijn contract te koppelen, wordt er een code naar mijn telefoon gestuurd waar ik dus niet in kan...\is er een andere manier waarop ik mijn puk code kan opvragen op dit moment?

Ja kan morgen de klantenservice bellen   020 75 44444

Of wachten op een moderator, maar dat wordt waarschijnlijk ook pas morgen.


Hi @mjjh78, allereerst van harte welkom op onze Community! 💗

Zoals @WhTurner al aangaf kan je bij de klantenservice jouw pin- en pukcode opvragen, maar wij hebben nog meer manieren om hieraan te komen! Je vindt alle manieren terug op deze pagina: KLIK HIER!

Heb je het kaartje nog waar je simkaart in zat? Daar staat het ook op en dat is de snelste manier om eraan te komen. Mochten de opties in dit artikel niet voor jou werken, laat het me dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag! :smile:


Reageer