beantwoord

Bundel wijzigen wat worden de kosten?

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 168 x bekeken

Hoi, 

ik heb nu een abonnement 5GB + 200 Bel/SMS + 3gb ivm klanten voordeel. Ik ben al twee keer door mijn belbundel heen en wil deze daarom misschien wijzigen naar Unlimited Bel/SMS. Alleen wanneer ik de wijziging wil doorvoeren in mijn tele2 omgeving dan wordt het klantenvoordeel niet doorgerekend dus ik weet niet wat de prijs per maand gaat worden. Kan iemand aangeven wat mijn kosten per maand zijn wanneer ik 5GB + Unlimited Bel/SMS met klantvoordeel aanzet?

icon

Beste antwoord door eric 20 June 2022, 13:35

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het 'klantvoordeel' is als je vast internet van Tele2 of T-Mobile combineert met een mobiel abonnement. Die voordelen staan los van je belbundel van je mobiele abonnement en blijven dus gelijk.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Wiebe,

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Wat @eric zegt klopt, klantvoordeel staat los van je bel- en databundel.

Ik heb gelijk eens met je meegekeken in MijnTele2. Je kunt niet kiezen voor 5GB + Unlimited Bel/SMS, maar wel voor Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS. Alle combinaties en bijhorende prijzen zie je direct staan. Zie jij die ook? Normaal gesproken zou Unlimited Data + Unlimited Bel/SMS € 40 zijn, maar dat is voor jou nu €  25 per maand. Lekker prijsje toch?

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

@Marciano van Tele2 kan ik bijv de bundel wijzigen naar €25,- en dan over paar maanden weer terugzetten naar mijn huidige bundel? Want ik heb nu een fase waarin ik veel bel maar over een tijdje niet meer misschien. Hoor graag

Reputatie 7
Badge +12

Bundels kun je zowel naar boven als naar beneden bijstellen! Naar boven gaat direct in, naar beneden de eerstvolgende factuur periode. 

Reageer