De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ben sinds gisteren een nieuwe klant. Nu wil ik mijn simkaart activeren wat via mijntele2 moet. Maar die werkt niet! Via de app staat er steeds onverwachtse fout en via de site blijft de pagina blanco. Wat moet ik hier nu mee? Dit beloofd weinig goeds zo. Ik heb straks buitenshuis gewoon mijn mobiel nodig en dus een werkende simkaart.
Ik wil data bij kopen en moest daarvoor in de app zijn. Ik heb ingelogd in de app krijg ik direct de melding dat er geen actief 06-nummer is maar als ik in de app naar abonnementen ga zie ik mn nummer staan en al de gegevens van mijn telefoon dus weet niet zo goed wat ik moet doen.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, allereerst iedereen nog een gelukkig en gezond 2020 Nu mijn vraag: Ik ben van KPN naar tele2 overgegaan met nummerbehoud vanaf 27 dec. Dit is allemaal goed gegaan! Nu heb ik de tele2app gedownload en wil ik mijn account activeren maar krijg het niet voor elkaar! De ene keer gebeurt er niks en de andere keer wordt mijn mailadres niet herkent????? Wat doe ik fout???? Lees ook dat ik al een mail had moeten ontvangen met een activatie code? ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Sterre49
Ik ben overgestapt van simpel naar Tele2 omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht maar nu wil ik mijn Tele2 account aanmaken en dat kan dan niet. Kan iemand mij hierbij helpen en kan ik mijn account wel gebruiken of moet ik dan eerst een mijn tele2 hebben
Ik ben sinds gisteren nieuw bij Tele 2 en ik probeer mijn account te registreren maar zodra ik de link aan klik, krijg ik de melding dat de site niet werkt. Weet iemand of de site eruit ligt? of hoe ik het op kan lossen?
Hallo, Ik wil een iPhone 11 kopen in Amerika. Ik weet dat hij simlock vrij gekocht moet worden. Ik weet dat de modellen bepaalde bands nodig hebben wat te maken heeft met LTE. Is dit hetzelfde als 4G netwerk in Nederland? Kan ik met mijn Tele2 abbo gewoon bellen/internetten in Nederland met deze Amerikaanse iPhone? https://www.apple.com/iphone/LTE/#iphone-11 In deze link staat: Model A2111 (CDMA) Model A2111 (GSM) met bij Nederland uit keuze provider: KPN T-Mobile Truphone Vodafone geen Tele2? Wat is het verschil tussen deze modellen? Gr jeroen
Goedemiddag,Afgelopen tijd krijg ik, zoals anderen hier ook, een foutmelding tijdens het inloggen op mijntele2. Via de chat heb ik hier ook al contact over gehad met Wendy.Het volgende is er geprobeerd/gedaan.Andere browserIncognitoCookies wissenWachtwoord herstellenInloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.Zelfs (lekker onveilig) via tor.Alsnog kan ik niet inloggen.Is hier inmiddels al een reden/oplossing voor?
Hallo, Ik heb de s10 gekocht bij Tele2 maar ik twijfel nog of ik 'm ga houden, kan ik de telefoon uit de doos halen? Er zit een zegel op de doos dus als ik 'm er uit wil halen moet de zegel wel kapot. Ik zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd. Alvast bedankt.
Binnenkort verloopt mijn abonnement, waardoor ik momenteel naar nieuwe aan het zoeken ben. Omdat ik hierbij ook een telefoon zou willen ben ik me een beetje aan het oriënteren naar de mogelijkheden. Normaal zou ik naar de winkel gaan om me te laten voorlichten, maar dat is helaas niet meer mogelijk. Ik zou graag een robuuste telefoon willen hebben die niet al te groot is, maar wel met een goed werkgeheugen. Als ik deze met een abonnement zou combineren van 200min/sms en 7gb dan zou ik rond de €25,- per maand willen uitkomen. Welke mogelijkheden zijn er voor me? (Ik hoop dat dit het juiste subforum is)
Is het mogelijk om tijdens je abonnement je telefoon te verkopen en een ander toestel te kopen?
Na inloggenDit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat.
Beste Tele2, Begin november heb ik mijn IPhone 8 opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 13 november een sms’je van Redeem met de bevestig van ontvangst. Op 21 november ontving ik twee sms’je’s. In de eerste stond dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar krijg steeds een mail waarin staat dat de mail wordt doorgestuurd. Hoe krijg ik toch mijn geld?
Goedenavond, vorige week heb ik mijn abonnement verlengd en daar bij gekozen voor een iPhone 11. Hij zou een dag later binnen komen omdat ik hem voor 21.00 uur besteld had. Nou ben ik benieuwd wanneer de telefoon geleverd wordt en of er iets ter compensatie aan wordt gedaan dat er niet aan de verwachting kan worden voldaan vanaf jullie kant. Met vriendelijke groeten, Robin
Ik ben me puk code kwijt van me telefoon nummer
Op 9 oktober heb ik mijn telefoon via Tele2 bij Redeem aangemeld. Alle communicatie erna ging zeer moeizaam. Ik moest binnen 10 dagen mijn oude telefoon aan Redeem opsturen met de envelop die ik van ze ontving, maar omdat de levering van mijn nieuwe telefoon vertraging op liep lukte dat niet. Toen ik dat naar ze mailde, zeiden ze me dat ze me een nieuwe envelop zouden opsturen. Het duur 4 weken tot ik die ontving, na meerdere herinneringen. Op vrijdag 22 november heeft Redeem mijn telefoon ontvangen, ik kreeg toen direct een smsje waarin stond dat het afgesproken dag binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Daarna hoorde ik niets meer en ging ik maar weer mailen. Op 29 november kreeg ik uiteindelijk een mail waarin Redeem liet weten dat mijn telefoon beoordeeld was en dezelfde waarde kreeg als op de website. Ik zou binnen 4 werkdagen mijn geld ontvangen. Het is nu 10 december en ik heb verder niets meer van Redeem gehoord en geen geld gezien. 3 vragen: -hoe kan ik een klacht ind
Hallo, Ik ben sinds deze week klant en ik kan niet inloggen op MijnTele2 account. Niet met verschillende browsers, niet met verschillende apparaten. Leuke binnenkomer. Ik wil nog wat veranderen aan mijn abonnement, maar dit kan zo dus niet. Suggesties? Groet.
Na twee dagen met mijn nieuwe Xiaomi mi 9t waar het wel goed werkte, krijg ik nu geen internet en telefoonbereik via tele2. Wellicht na een android update. Een andere sim van een andere provider werkt wel in deze telefoon. In mijn oude telefoon, een huawei, werkte mijn sim wel goed
Ik heb een probleem met de mijn tele2 pagina deze is namelijk leeg ik zie alleen de feedback knop, het menu is wel even zichtbaar maar verdwijnt weer heel snel. Ik heb van alles geprobeerd zoals cache clearen andere apparaten windows en mac en pc en mobile maar nergens werkt de site na het inloggen. Ook de app werkt niet en blijft een error geven als ik hem open opnieuw installeren heeft geen nut. weet iemand hier een oplossing voor dit probleem ik ben trouwens een nieuwe klant en wil mijn simkaart toevoegen dit lukt dus niet omdat ik niet op mijn tele2 kom ik heb wel de goede login pagina gekozen voor mobiel
Ik heb na het verlengen van mijn abonnement mijn oude telefoon (iPhone 6S 16gb) opgestuurd naar Redeem. Ik kreeg vlot een bevestiging dat ze de telefoon hadden ontvangen en ook dat de telefoon in goede staat was, en ze het bedrag zouden overmaken. De termijn van 4 werkdagen is al verstreken en mijn mails blijven onbeantwoord. Na het zien van de vele klachten hier op het forum wil ik er ook zo snel mogelijk achteraan. Ik hoop dat Tele2 dit snel oppakt en het probleem doorgeeft aan Redeem/Dynafix.
Beste Tele2, Op 6 oktober heb ik mijn Iphone 6s opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 14 oktober om 13:11 twee sms’jes van Redeem. In de eerste staat dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar geen reactie ontvangen. Hoe krijg ik toch mijn geld?
Hello, ik heb twee en een half week geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat ze mijn telefoon ontvangen hebben en dat ik binnen vier werkdagen meer zou horen. We zijn nu inmiddels 15 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort of heb ik iets gehoord. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Ik heb een sms gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
Ik moest mijn telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit is gelukt, de telefoon is opnieuw opgestart. De telefoon zit nu in de herstelfase maar dit duurt al ruim drie uur, is het normaal dat het zo lang duurt? Het scherm is niet vastgelopen, de telefoon lijkt wel bezig met herstel.
Ik wil mijn voicemail veranderen. Het is nu namelijk alleen hoi. Ik bel de voicemail, ik krijg het hoofdmenu en ga naar de naam inspreken. Dan krijg ik vervolgens de optie om het te beluisteren en dat doe ik. Vervolgens krijg ik de opties opnieuw beluisteren en opnieuw inspreken of klaar en druk dan op sterretje. Omdat ik m goed vind druk ik op sterretje en vervolgens kom ik in het hoofdmenu uit. Ik ben klaar dus hang op. Echter er is niks veranderd. Wat doe ik verkeerd?
Ik vroeg me af of er bij de telefoon ook een oplader en oortjes inbegrepen zit?
Na systeemupdate naar Android 9 op mijn Nokia 1 is er geen mobiel internet meer mogelijk.ik heb een data only abonnement op de 2e simkaart in mijn Nokia 1 bij Tele2.data via wifi werkt wel. Het is opvallend dat het voorkeurstype netwerk niet meer is in te stellen in de instellingen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.