Skip to main content

Ik heb een probleem met de mijn tele2 pagina deze is namelijk leeg ik zie alleen de feedback knop, het menu is wel even zichtbaar maar verdwijnt weer heel snel. Ik heb van alles geprobeerd zoals cache clearen andere apparaten windows en mac en pc en mobile maar nergens werkt de site na het inloggen. Ook de app werkt niet en blijft een error geven als ik hem open opnieuw installeren heeft geen nut.

weet iemand hier een oplossing voor dit probleem


ik ben trouwens een nieuwe klant en wil mijn simkaart toevoegen dit lukt dus niet omdat ik niet op mijn tele2 kom ik heb wel de goede login pagina gekozen voor mobiel

 

Hi @RickRijkers, leuk dat je klant geworden bent bij ons! En welkom op de community. :slight_smile: 

Er was een storing in de MijnTele2 omgeving. Als het goed is, is het gefixt! Zou je het nog een keer kunnen proberen? Hier heb je nog een keer de link naar MijnTele2

Groetjes, 

Rox


Ik heb hetzelfde probleem, nogal een slechte binnenkomer als nieuwe klant.
Het probleem doet zich nog steeds voor op Chome, Firefox en Edge.
Op win 10 en op android devices.


Reageer