beantwoord

Redeem betaalt niet

  • 10 December 2019
  • 1 reactie
  • 136 x bekeken

 

Beste Tele2,

 

Begin november heb ik mijn IPhone 8 opgestuurd naar Redeem. Vervolgens ontving ik op 13 november een sms’je van Redeem met de bevestig van ontvangst. Op 21 november ontving ik twee sms’je’s. In de eerste stond dat ze hem gaan bestuderen en ik binnen 3 dagen terug hoor en in de tweede staat vermeld dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen op mijn rekening wordt gestort. Tot op heden heb ik het afgesproken bedrag nog niet mogen ontvangen. Ik heb Redeem reeds ge-emaild maar krijg steeds een mail waarin staat dat de mail wordt doorgestuurd. Hoe krijg ik toch mijn geld?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 December 2019, 14:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Bekend fenomeen helaas. Vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Erg onprofessioneel dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

 

Ik zoek graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Emailadres
  • Volledige adres
  • Klantnummer 
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?


Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas