Dit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat.
Het probleem lijkt vooral voor te komen bij nieuwe klanten. Tele2 moet hier echt even goed naar kijken.
Dit krijg ik te zien na het inloggen. Ik ben een net nieuwe klant met nummberbehoud, wiens abonnement eind deze maand pas ingaat.
Heb je jouw account al geactiveerd via de activatielink die in de welkomstmail is verstuurd? Op onze site staan nog een aantal andere tips die je kan volgen om gebruik te maken van MijnTele2. Kom je er daarmee niet uit, laat het even weten. Dan gaan we het verder onderzoeken!
Groetjes,
Rox
Mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Ik ging naar de login pagina en heb daar op "Eerste keer inloggen gedrukt”. Ik ben dus niet via de link gegaan in de mail, wat ik voorheen heb gedaan.
Zou dit iets met de fout te maken kunnen hebben gehad? “Validate is not defined.”
Mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Ik ging naar de login pagina en heb daar op "Eerste keer inloggen gedrukt”. Ik ben dus niet via de link gegaan in de mail, wat ik voorheen heb gedaan.
Zou dit iets met de fout te maken kunnen hebben gehad? “Validate is not defined.”
Held, dit heeft voor mij ook gewerkt. Op de browser kan ik er in!
Chill dat je nu gebruik kan maken van MijnTele2
En bij jou was dit ook hetzelfde geval?
Ik denk dat er inderdaad wat verkeerd gaat bij het proces van activeren via de welkomstmail.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.