beantwoord

Telefoon testen

  • 15 December 2019
  • 1 reactie
  • 351 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb de s10 gekocht bij Tele2 maar ik twijfel nog of ik 'm ga houden, kan ik de telefoon uit de doos halen? Er zit een zegel op de doos dus als ik 'm er uit wil halen moet de zegel wel kapot. Ik zit nog binnen de 14 dagen bedenktijd. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 16 December 2019, 11:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey Nivek, 

 

Tof dat je voor Tele2 hebt gekozen en een mooie Samsung Galaxy s10 hebt besteld.
Je stelt een goede vraag en ik help je graag verder.

Het is mogelijk om de telefoon uit de doos te halen. De barcode op de doos mag niet gebroken worden, de zegel wel. 

Bij het retourneren mag het toestel niet beschadigd zijn en alle accessoires moeten mee teruggestuurd worden in de originele verpakking. Probeer het zo netjes mogelijk uit te pakken als je twijfels hebt. Stuur het toestel nog niet terug, maar bel met de klantenservice om te overleggen over de mogelijkheden. 
Je dient het pakket aangetekend retour te sturen. Hiervoor gebruik je het verzendlabel die je van ons per e-mail toegestuurt krijgt. De kosten van de retourzending betaal je eerst zelf. Na de retourzending krijg je de kosten van ons terug. Dit is een standaard vergoeding van €10,-. Daarnaast dien je het toestel aangetekend terug te sturen. Deze kosten worden vergoed.

Het pakket zorgvuldig in te pakken om beschadiging te voorkomen en om de Track en Trace code goed te bewaren.   

 

Je kan ook naar een telefoonwinkel of bijvoorbeeld naar de Mediamarkt om jouw toestel te testen. Dit is wat veiliger, mocht tijdens het ‘’testen’’ de telefoon beschadigd raken dan is dat natuurlijk niet fijn.

Waarom heb twijfels je om het toestel te houden?