Op 9 oktober heb ik mijn telefoon via Tele2 bij Redeem aangemeld. Alle communicatie erna ging zeer moeizaam. Ik moest binnen 10 dagen mijn oude telefoon aan Redeem opsturen met de envelop die ik van ze ontving, maar omdat de levering van mijn nieuwe telefoon vertraging op liep lukte dat niet. Toen ik dat naar ze mailde, zeiden ze me dat ze me een nieuwe envelop zouden opsturen. Het duur 4 weken tot ik die ontving, na meerdere herinneringen.
Op vrijdag 22 november heeft Redeem mijn telefoon ontvangen, ik kreeg toen direct een smsje waarin stond dat het afgesproken dag binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Daarna hoorde ik niets meer en ging ik maar weer mailen.
Op 29 november kreeg ik uiteindelijk een mail waarin Redeem liet weten dat mijn telefoon beoordeeld was en dezelfde waarde kreeg als op de website. Ik zou binnen 4 werkdagen mijn geld ontvangen.
Het is nu 10 december en ik heb verder niets meer van Redeem gehoord en geen geld gezien.
3 vragen:
-hoe kan ik een klacht indienen?
-hoe krijg ik mijn geld? Ik zit eraan te denken om aangifte te doen..
-er staan zoveel klachten over Redeem op dit forum, waarom werken jullie nog met ze samen?