beantwoord

Klacht over Redeem

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 133 x bekeken

Op 9 oktober heb ik mijn telefoon via Tele2 bij Redeem aangemeld. Alle communicatie erna ging zeer moeizaam. Ik moest binnen 10 dagen mijn oude telefoon aan Redeem opsturen met de envelop die ik van ze ontving, maar omdat de levering van mijn nieuwe telefoon vertraging op liep lukte dat niet. Toen ik dat naar ze mailde, zeiden ze me dat ze me een nieuwe envelop zouden opsturen. Het duur 4 weken tot ik die ontving, na meerdere herinneringen.
Op vrijdag 22 november heeft Redeem mijn telefoon ontvangen, ik kreeg toen direct een smsje waarin stond dat het afgesproken dag binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Daarna hoorde ik niets meer en ging ik maar weer mailen. 

Op 29 november kreeg ik uiteindelijk een mail waarin Redeem liet weten dat mijn telefoon beoordeeld was en dezelfde waarde kreeg als op de website. Ik zou binnen 4 werkdagen mijn geld ontvangen.
Het is nu 10 december en ik heb verder niets meer van Redeem gehoord en geen geld gezien.

3 vragen:

-hoe kan ik een klacht indienen?

-hoe krijg ik mijn geld? Ik zit eraan te denken om aangifte te doen..

-er staan zoveel klachten over Redeem op dit forum, waarom werken jullie nog met ze samen?

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 11 December 2019, 11:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Dat zijn allemaal hele goede vragen en ben daarom benieuwd naar de antwoorden, ook al weet ik hoe de reactie zal zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Wat vervelend want Tele2 verwijst inderdaad naar Redeem.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @sanyanna 

graag geef ik antwoorden op jouw vraag.

 

-hoe kan ik een klacht indienen?

Je kan hier op de website het klachtenformulier invullen. 

 

-er staan zoveel klachten over Redeem op dit forum, waarom werken jullie nog met ze samen?

We zijn bezig de problemen omtrent het inruilen van je toestel met Redeem op te lossen. Een tijd terug hebben we dit ook gedaan. Toen heeft Redeem verbetering beloofd en dit ook waargemaakt. Helaas zijn er steeds meer klanten die maanden op hun vergoeding wachten. Opnieuw in gesprek met Redeem, zij moeten dit echt oplossen of samenwerking stoppen.

 

-hoe krijg ik mijn geld? Ik zit eraan te denken om aangifte te doen. 

Ik zoek graag voor je uit wanneer jij betaald wordt. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • E-mailadres 
  • Heb je het toestel opgestuurd? Welke datum?
  • Bericht ontvangen van Redeem dat het toestel is ontvangen?
  • Heb je je Spam gechecked?
  • Heb je bericht van Redeem dat zij het geld overmaken?
  • Zelf contact opgenomen met Redeem? Welke datum?


Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas