Skip to main content

Ik wil data bij kopen en moest daarvoor in de app zijn. Ik heb ingelogd in de app krijg ik direct de melding dat er geen actief 06-nummer is maar als ik in de app naar abonnementen ga zie ik mn nummer staan en al de gegevens van mijn telefoon dus weet niet zo goed wat ik moet doen.

Je kunt ook per sms databundels kopen. Zie hier.


Ik heb dus al een abonnement bij tele2 dus ik hoef geen nieuwe bundel te kopen. Ik ben er wel achter gekomen dat als ik inlog op mijntele2 dat hij naar een oud abonnement gaat van 2013 want toen zat ik ook met mijn huidige nummer bij tele2, toen ben ik naar Hollands nieuwe gegaan en nu weer terug bij tele2 dus ik denk dat ik maandag ga bellen omdat het probleem bij tele2 ligt en ik kan er zelf nu niks aan doen


Hi @Teun1234, ben je er nog uitgekomen met de klantenservice? Anders kijk ik graag met je mee! Laat maar even weten hoe of wat 🙂

Groetjes, 

Rox