De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
op 18 december 2020 heb ik een iPhone 12 pro max gekocht. Deze had ik een dag later geannuleerd, maar het geld heb ik nog steeds niet terug gekregen. Verder heb ik ook geen bericht of factuur ontvangen van waar het geld nou gebleven is, kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb begin deze maand de toestelkrediet afbetaalt. Ik krijg nu de rekening van december, maar ik zie dat daarop weer een bedrag van de toestelkrediet inbegrepen staat terwijl ik dit al heb afgelost.
Ik ben net klant geworden bij tele2z Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen sms’jes kan ontvangen… ik kan ook niet bellen omdat ik geen service heb. mvg lisa
Ik had mijn iphone 12 al betaald en de voorbetaling ook al betaald vervolgens kwam een man het naar mijn huis brengen maar mijn nieuwe bankpas moest nog komen maar ik heb die app ook op mijn telefoon waarbij me hele bank gegevens er bij staat en vervolgens zei die man van dat ik weer moest betalen maar ik had al betaald die voorbetaling dus toen had ik mijn telefoon gepakt en hij zei nee met pinpas maar mijn pinpas werkte niet en toen moest ik het pakken dus toen ging het niet en toen zei hij ja dan krijg je het niet. Vond het wel jammer maar hij zei dat ik een mail krijg over mijn telefoon maar heb die nooit gekregen om een nieuwe afspraak te maken en mijn ordernummer is 54921559 ik hoop dat u me kunt helpen om een nieuwe afspraak te maken dat mijn telefoon aankomt
Beste Tele2 Ik ben vandaag al een aantal uren bezig om met u een normaal gesprek te voeren.Tot mijn frustratie heb ik tot 2 keer toe mijn verhaal gedaan bij jullie opzeg afdeling. Werd ik in de wacht gezet en daar na de verbinding verbroken.Graag zou ik een normale aanbieding willen hebben tot het opzeggen van mijn huidige contract. Dit omdat ik gebruik wil maken van de ESim services. Die jullie niet bieden. Maar het jullie collega’s t-mobile wel. Tevens bel ik al via hun dus snap ik niet waarom dit zo moeizaam werkt. T-mobile geeft aan niets te kunnen betekenen. En bij jullie word ik as we speak in de wacht gezet door een medewerker. Ik lees graag jullie reactie op dit toch wel uitzonderlijke fenomeen. Pim
Ik kan sinds vrijdag niet meer bellen en gebeld worden, ook geen mobiele data, ik heb sinds 07-01-2021 een verlenging, alles werkte tot vrijdag. sim geeft aan “onbekend nummer “
Hallo, ik heb de volgende vraag. Sinds kort is het bij jullie zo dat eerst de dagbundel bij een unlimeted abonnement op gaat, en daarna pas de bundelbooster. (eerder werd eerst de bundelbooster opgemaakt). Ik kan pas een nieuwe bundelbooster opvragen als de andere helemaal leeg is.Maar dat betekent dus dat ik op dat moment helemaal geen bundel meer heb, omdat dan de dagbundel en de bundelbooster op zijn. En dan? Moet ik dan betalen voor data die ik gebruik om nieuwe booster aan te vragen? Graag een oplossing voor dit probleem. Ik ben niet van plan te betalen terwijl ik een unlimited abonnement heb.
Vandaag een mail gehad van jullie over dat ik een nieuwe simkaart krijg omdat overzetten naar het nieuwe netwerk niet gelukt is.Echter is het adres fout (is niet eens m’n oude adres, omdat het huisnummer niet klopt).Hoe kan ik zonder te bellen naar 020-754 4444 (simkaart doet het niet) mijn adres aanpassen naar een Belgisch adres?
Ik ben vandaag overgezet naar een nieuw netwerk. Helaas is daarmee elke verbinding weg gevallen.Gebeld met de helpdesk helaas 28 wachtende voor megeprobeerd via de chat. wordt je gevraagd naar een andere chat te gaan. daar weer in de rij gestaan doorverwezen naar dit forum.Ik wil graag weer kunnen bellen en internetten op mijn telefoon.Dus graag terugzetten naar het oude netwerk. of een andere snelle oplossing
Sinds vandaag heb ik geen netwerk verbinding meer.Paar dagen geleden op mijn iphone 8 ios 14.3 geinstalleerd.Weet niet of dit komt door de update of door dat ik ben overgezet op nieuwe netwerk.Iemand een idee wat ik kan doen ?
Tele2 is bezig met overgang naar nieuw netwerk. Op de website staat dat je er niets van merkt.Dat is niet zo in alle gevallen!!Wat blijkt het is bekend dat sommige simkaarten niet meer werken!Dit probleem is bekend bij Tele2!Echter Tele2 neemt vooraf geen actie hierop.Je moet er zelf achter komen en via een ander nummer bellen, want jouw nummer doet het niet meer.Vervolgens is het redelijk druk aan de lijn. En is de oplossing we sturen binnen drie werkdagen een nieuwe simkaart op. Overgang isop vrijdagavond. Je komt er zaterdag achter dat het niet werkt. Kortom je kan zo vijf dagen zonder bereik zitten.Helpdesk heeft uiteraard alleen een script tot zijn beschikking en vindt het allemaal vervelend.Tele2 dit is op z'n minst onacceptabel.Jullie weten dat dit kan optreden, zorg er dan voor dat je dit monitort en actief en nog beter pro-actief op handelt. Pro-actief is van te voren nieuwe simkaart en actief is per koerier een nieuwe simkaart toesturen als jullie vooraf de kosten van nieuwe
Sinds vrijdag 8-1-2021 heb ik geen werkende simkaart meer doordat er iets mis zou zijn gegaan tijdens het overzetten. Nu heb ik meteen gebeld met de telefoon van mijn partner naar de klantenservice, hier kwam ik vrijdag niet door dus zaterdag ochtend opnieuw gebeld en hier is mij verteld dat de simkaart vandaag "zaterdag 9 januari" opgestuurd zou worden. Na een aantal dagen vond ik het tegen woensdag 13-1 wel erg lang duren voor de post er was met mijn nieuwe simkaart. Naar mijn ouders gegaan om te kunnen bellen, kwam er opnieuw niet door. Na 4 keer een chat uitzitten om een medewerker te spreken kreeg ik hier te horen dat ze niets konden inzien en dat ik een chat moest starten via het nieuwe systeem oftewel de app. Dit gedaan te hebben om ook hier te horen te krijgen dat ik maar moest afwachten want de post had verstaging. Dit alles om er donderdag 14-1 achter te komen dat mijn simkaart toen pas werd verzonden en deze dan ook vrijdag 15-1 is binnengekomen. Zaterdag ben ik dan ook de
ik heb 15 januari vervangende simkaart aangevraagt en donderdag 17 januari ontvange maar kan het niet activeren en 100 keer contact opgenomen met klantenservice maar ze zeggen dat systeem vastgelopen is en dat ik moet afwachten nou ben al een week niet bereikbaar en weet niet hoelang het gaat duren maar betaal wel lekker volledige abonnementskosten... en ze kunnen ook niet andere oplossing vinden! ik ben vaste klant bij jullie thuis internet en mobiele abonnement maar dit vind ik echt niet kunnen
Sinds vrijdagavond heb ik geen netwerk/ bereik meer, heel vervelend aangezien dit ook mijn zakelijke sim is.Alles al geprobeerd; overnieuw opstarten, simkaart in 2e simslot etc. Hij kan ook geen netwerk meer zoeken via de instellingen. Onder ‘Mijn Tele2’ staat alles open/ niks geblokkeerd. Het gaat om een Xiaomi Pocophone F1Ik kan dus ook niet met de klantenservice bellen, en via de chat zijn jullie al dagen onbereikbaar (te druk) - graag zsm een oplossing
Ik heb al een dag geen service kan nergens bellen ook geen internet niks hoe komt dit wat kan ik doen om weer optimaal mijn telefoon te kunnen gebruiken
My phone suddenly doesn’t have a reception. It shows a message on top saying “no service”. Before that started (about 2 days ago) it didn’t restart or shut down. I’m currently abroad but I did have connection all the previous days without a problem. Mobile network on the settings says “Tele2 NL” (so no local provider). The device is a Google Pixel 5. The last message I got from tele2 was saying that they’re switching over to a new 4G, and although that shouldn't be a problem, I believe it does have something to do with it (https://www.tele2.nl/bijnazover) .The troubleshooting I’ve tried so far:airplane mode on/off restart phone automatically select network on/off manually trying to connect to a local provider network
Hallo, Een aantal dagen geleden ging ploseling me simkaart kapot. Toen heb ik een nieuwe aangevraagd, zonder de oude te blokkeren. Nu heb ik de nieuwe binnen gekregen maar lukt het niet om hem te activeren. Ik kan ook geen smsjes ontvangen of bellen naar de klantenservice. Ik heb op mijntele2 de oude nu geblokkeerd en heb begrepen dat er weer een nieuwe kaart onder weg is. Dit is niet nodig. Ik wil gewoon dat ik deze simkaart kan activeren. Ik ben nu hier alleen en dus lastig om Tele2 te bereiken. Groeten, Kevin Mulder
Beste lezer,Ik heb ineens sinds gister avond geen service meer op mijn telefoon.Ik heb mijn telefoon uitgeschakeld, simkaart in een andere telefoon gedaan en geprobeerd Tele2 handmatig in te stellen. Dit heeft allemaal niet geholpen.Ik heb een iPhone 12. Ik hoop dat jullie een oplossing weten zodat ik zsm weer bereikbaar ben!Groet,Mireille
Hallo, sinds vandaag vanaf 12:00 heb ik geen bereik! Bellen, internet werkt niet. Toestel reset gedaan e.d. Simkaart zelfs overgezet een ander toestel, maar het werkt niet. Voor mijn werk is het cruciaal dat ik bereikbaar blijf en dat is nu niet het geval. Hoe nu Tele2?
Ik heb sinds twee dagen geen verbinding meer met het netwerk, geen data en ook geen ontvangst op mijn mobiel
Ik heb sinds vanochtend geen service meer op mijn telefoon. Alle online mogelijkheden werken niet. Geen internet en geen telefonie. Kan dus ook niet naar de klantenservice bellen. Facturen zijn allemaal betaald.
My SIM is not working from today, phone just says "SIM not provisioned”.
mensen begin aub niet aan tele2 ze komen hun afspraken niet na. Ik ben vorige week vrijdag plots afgesloten geen bereik niks meer krijg ik savonds een mailjte omdat ze zouden over gaan naar een nieuw netwerk en omdat ze mijn telefoon niet konden bereiken terwijl die gewoon aan stond konden ze mijn huidige sim niet overzetten naar het nieuwe netwerk dus ineens.heb ik geen nummer meer en ben ik niet te bereiken wat vanwege mijn werk.heel erg vervelend is nu beloven ze dat ze die zelfde dag mijn nieuwe sim kaart zouden opsturen daar zou ik een bevesteging mail van ontvangen nu zijn we 8 dagen veder nog steeds geen mail en geen sim kaart dus ik kan nu nog steeds niks en ben niet bereikbaar nadat ik 3 keer contact heb proberen te krijgen wat dan uiteindelijk eindelijk is gelukt krijg ik het slape andwoordt dat post nl waarschijnlijk vertraagd is ze schuiven het meteen af terwijl de helen sim.kaart nog niet eens is opgestuurd nadat ik aan gaf dat ze het niet moeten afschuiven waren ze niet
Hallo,Ik had op 15 januari 2021 een sim only abbonement bij jullie aangevraagd, en ik zou een e-mail krijgen met bevestiging ervoor, maar heb tot nu toe niks binnen. Ik heb nummerbehoud gekozen, ik las hier ergens anders dat het even kan duren omdat mijn huidige provider het moet goedkeuren, maar hoe lang zal zoiets duren? Met vriendelijke groet,Erdinc
Hello,I have moved to Germany from the Netherlands in September and I still have my Dutch Tele2 number.It was working well but since last Friday I don’t have any mobile signal on my mobile. Please can you explain why it is happening? CheersSudip
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.